„Mes stengiamės išlaikyti bent jau kelių savaičių terminą ir įspėti, kad skrydžiai yra atšaukti bei pasiūlyti tinkamiausią kelionės alternatyvą: arba tą pačią dieną sujungiamuoju skrydžiu, arba kitą dieną, arba kitu patogiu metu tiesioginiu skrydžiu“, – LTV naujienų tarnybai sakė „flyLAL“ Pardavimų ir klientų aptarnavimo departamento vadovas Liutauras Tarabrinas.
Žiemą skrydžių į Berlyną, Briuselį bei Londoną atsisakanti ir bendrovė „airBaltic“ teigia, kad tai daryti verčia smarkiai mažėjantis keleivių srautas. Ši įmonė bilietus įsigijusiems keleiviams taip pat žada grąžinti pinigus arba siūlyti skrydžius iš Rygos. Beje, iš Latvijos sostinės „airBaltic“ organizuoja per pusšimtį skrydžių, tuo metu iš Vilniaus – tik šešis.
„Nuo balandžio mėnesio pradėsime ir tiesioginius skrydžius iš Palangos oro uosto į Rygą tam, kad keleiviams iš vakarų Lietuvos būtų žymiai paprasčiau pasiekti visas šalis, į kurias skraidiname iš Rygos oro uosto“, – teigė „airBaltic“ rinkodaros ir viešųjų ryšių koordinatorė Rosita Sakalauskaitė.
Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis pripažįsta,kad Rygos oro uostas glaudžiau bendrauja su oro bendrovėmis, todėl yra patrauklesnis nei Vilniaus. Ministras tikisi, kad išrinkus naują Vilniaus oro uosto direktorių, peržiūrėjus mokesčius ir pagerinus paslaugas keleiviams pavyks pritraukti naujų oro bendrovių.
„Jau turime pasiūlymų iš kai kurių kompanijų, kurios norėtų rengti naujus skrydžius iš Vilniaus į kai kuriuos Skandinavijos ir Vakarų Europos miestus. Manau, kad pavasario tinklelyje nuo balandžio mėnesio turėsime daugiau skrydžių negu turime šiuo metu“, – LTV naujienų tarnybai aiškino E. Masiulis.
Vilniaus oro uostas naujus maršrutus atidarančioms oro bendrovėms ketina vienus metus taikyti 50 proc. tūpimo mokesčio nuolaidą.
Pirmadienį Vilniaus oro uostas skelbė, kad per 2008 m. oro uostas aptarnavo 2,048 mln. keleivių. Tai geriausias šios įmonės veiklos rezultatas nuo pat jos įkūrimo.