Apie būtinybę remontuoti tiltą kalbėta ne vienerius metus - Transporto ir kelių tyrimo instituto specialistai, kelis kartus atlikę tilto ekspertizę, konstatavo, kad tiltas avarinis, jo padėtis kasmet blogėjo.
“Remonto metu buvo sutvarkytos atramos, apšvietimas, tilto šaligatviai, pakeistos pakeliamos tilto dalies sijos, hidroizoliacija. Buvusi pakeliama tilto dalis buvo labiausiai susidėvėjusi ir kėlė daugiausiai rūpesčių”, sakė Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Zenonas Girčys.
Vietoje senųjų turėklų pastatyti nauji sukėlė KVAD specialistų nepasitenkinimą – reikalaujama, kad turėklus puošusios žvaigždės būtų grąžintos atgal. 1994 metais tiltas buvo įrašytas į Kultūros paveldo paminklų sąrašą.
Šiandien posėdžiavusi Kauno miesto taryba pritarė, kad per trejus metus šis KVAD reikalavimas būtų įvykdytas.
“Specialistų teigimu, turėklų pakeitimas gali kainuoti iki 2 mln. litų, tačiau miestas turi atsižvelgti į KVAD reikalavimus. Svarbiausia, kad darbai vyko sparčiai ir eismą Aleksoto tiltu pavyks atidaryti anksčiau nei kad planavome”, sakė Kauno miesto meras Arvydas Garbaravičius.
Naktį prieš tilto atidarymą, Komunalinio ūkio skyriaus specialistai nukabins apie 100 kelio ženklų, informavusių apie tilto uždarymą ir pasikeitusį eismą.
Kitą savaitę Aleksoto seniūnijoje bus surengtas pasitarimas, kuriame bus pristatyti viešojo transporto maršrutai atidarius tiltą, Savivaldybės specialistai atsakys į gyventojams rūpimus klausimus.