Apie šio terminalo statybą bendrovė skelbė jau daugiau kaip prieš pusantrų metų. Tuomet tikėtasi, kad dalis terminalo pradėtų veikti jau 2005 metų pabaigoje.
Pelningai dirbanti „Klaipėdos Smeltė“ pernai pasiekė 28,5 mln. litų, šiemet prognozuojamos 28 mln. litų pajamos. 2004 metais bendrovės pajamos sudarė 33 mln. litų.
„Praėjusiais metais dešimtis milijonų investavusi į naujų terminalų įrengimą įmonė išlaikė stabilias pozicijas rinkoje bei sumažino gamybos sąnaudas“, - sakė „Klaipėdos Smeltės“ generalinis direktorius Rimvydas Vaštakas.
Pernai „Klaipėdos Smeltė“ 20 mln. litų skyrė po 104 tonų keliantiems mobiliems ratiniams kranams, kurie yra moderniausi ir vieni galingiausių kranų Baltijos regione, įsigyti. Bendrovė taip pat įsigijo po tris konteinerių krautuvus bei konteinerių kabinimo įrenginius. Visi šie pirkiniai skirti naujam įmonės konteinerių terminalui, kuris bus įrengtas 82-89 krantinėse, kai bus užbaigta jų rekonstrukcija.
Krantinių rekonstrukciją, kurios užbaigimo terminai vis buvo atidėliojami, dabar numatoma užbaigti šių metų vasarą.
R. Vaštako teigimu, šiuo metu įmonė negali naudotis rekonstruojamomis krantinėmis, kurių bendras ilgis siekia vieną kilometrą. Dėl to nėra galimybių padidinti „Klaipėdos Smeltės“ našumo ir siekti dar geresnių rezultatų.
„Dabar bendrovės eksploatuojamų krantinių ilgis tesiekia 1,2 kilometro, o ir šios krantinės vis dar nerekonstruotos. Ant jų galime statyti tik 3-12 tonų keliančius kranus“, – sakė R.Vaštakas.
„Klaipėdos Smeltės“ vadovo teigimu, nepaisant šių aplinkybių, bendrovė pernai išlaikė 2004 metų krovos apimtis.
Per 2005 metus bendrovė perkrovė 1,243 mln. tonų krovinių, šiemet planuojama 1,3 mln. tonų krova.
“Klaipėdos Smeltė” nuo 1999 metų į gamybos infrastruktūros vystymą investavo apie 70 mln. litų. Iki 2010 metų planuojama investuoti dar apie 120 mln. litų ir pasiekti 6 mln. tonų krovos apimtis per metus.