Didžiausio Lietuvos mažmeninės prekybos tinklo "VP Market" savininkų valdomo "Eurocom" direktorius Kęstutis Skrebys sakė, kad didžiausią bendrovės apyvartos dalį sudaro mobiliojo ryšio pajamos, didžioji klientų dalis - verslo įmonės.

Iš teikiamų telekomunikacijų paslaugų - fiksuoto ir mobiliojo ryšio - bendrovė gavo 16,15 mln. litų, arba 84 proc. visų pajamų.

Spalį "Eurocom" atsisakė mokėjimo planų ir teikia klientams individualius pasiūlymus, suderinamus su vartotojais. "Individualus požiūris į klientą leido pritaikyti ir lanksčią kainodarą", - sakė K. Skrebys.

Per pirmuosius devynis šių metų mėnesius "Eurocom" mobiliojo bei fiksuoto ryšio vartotojai kalbėjo 54,34 mln. minučių. "Eurocom" mobiliojo ryšio vartotojai per sausį-rugsėjį išsiuntė 4,63 mln. trumpųjų žinučių (SMS).

Birželio pabaigoje mobiliojo ir fiksuoto "Eurocom" ryšio paslaugomis naudojosi 26 tūkst. vartotojų.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją