Ji labiausiai kritikavo Lietuvos nacionalinį transliuotoją ir teigė, kad pirmiausiai Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija, finansuojamas iš šalies biudžeto, turi nutraukti alkoholio reklamos rodymą.
Kaip DELFI sakė Komunikacijų agentūrų asociacijos valdybos pirmininkas Marius Jovaiša, visoje Europoje šiuo metu pastebima tendencija griežtinti alkoholio reklamą. Tai esą neišvengiama, nes būtina atsižvelgti į reklamos įtaką nepilnamečiams.
„Alkoholis yra legalus produktas, todėl kiekvieną suvaržymą reikia pasverti“, – sakė M.Jovaiša.
Svarbiausia, kad taikant ribojimus nebūtų prieita prie kraštutinumų, kaip, anot jo, nutiko Rusijoje. Ten reklamuojant alų ir kitą alkoholį draudžiama rodyti žmonių veidus, nes laimingi žmonių veidai skatina vartoti alkoholį.
Praėjusiąją savaitę Seimas taip pat nusprendė, kad rugsėjo 1 dieną alkoholis nebus parduodamas.
Taip pat po pateikimo pritarta siūlymui taikyti griežtesnes baudas asmenims, pirkusiems alkoholį nepilnamečiams ir juos girdžiusiems.
Statistikos departamento duomenimis, Lietuvoje per pastaruosius metus pastebimai padaugėjo asmenų, mirusių dėl apsinuodijimo alkoholiu bei nuo alkoholio vartojimo sukeltų ligų.