Kaip rašoma teismo pranešime, Vilniaus apygardos teismas įpareigojo Vilniaus oro uostą leisti „Gafizzi capital“ ir jo įgaliotiems asmenims patekti į oro uosto teritoriją su technika, įrengimais ir įrankiais bei be jų. Taip pat teismas buvo uždraudęs Vilniaus oro uostui bet kokiu būdu trukdyti atlikti lėktuvų angaro statybos darbus.

Dar rugpjūtį Vilniaus miesto savivaldybės administracija išdavė statybos leidimą, suteikiantį teisę statyti angarą.

Pagal statybos leidimą, angaro statyba turi vykti žemės sklype, kurį patikėjimo teise valdo Vilniaus oro uostas.

Tuo tarpu oro uostas apskundė Vilniaus apygardos teismo nutartį motyvuodamas tuo, kad dar nebuvo suderintas saugumą užtikrinantis Saugumo planas. Šis planas yra patvirtintas maždaug prieš dvi savaites.

Nors teisiškai numatyti statyti pastatai Vilniaus oro uoste priklausys „Gafizzi Capital“, tačiau leidimas statyboms išduotas pastatus šiai bendrovei perleidusiai aviakompanijai „Lietuvos avialinijos“ (LAL), rinkoje save pristatančiai prekės ženklu „flyLAL“. Šiuos pastatus iš „Gafizzi Capital“ nuomosis LAL.

Kaip DELFI informavo Apeliacinis teismo atstovė spaudai Kristina Petrošienė, laikinosios priemonės taikomos siekiant užkirsti kelią dideliems nuostoliams, kuriuos gali patirti angarą ketinanti statyti bendrovė.

Vilniaus apygardos teismas yra gavęs „Gafizzi Capital“ skundą, kuriuo prašoma įpareigoti oro uostą atlyginti patirtą žalą.

Aviacijos įstatyme numatyta, jog asmenys, norintys patekti į tarptautinio Vilniaus oro uosto teritoriją, turi gauti jo leidimą. Tačiau Vilniaus oro uostas, davęs visus reikalingus sutikimus dėl angaro statybos vykdymo, iki šiol buvo atsisakęs suteikti leidimus patekti į oro uosto teritoriją.

Statybos darbus buvo numatyta pradėti rugpjūčio viduryje, o naujasis angaras turėjo būti pradėtas eksploatuoti šių metų gruodį. Į angarą numatyta investuoti beveik 18 mln. Lt.

Šiuo metu 100 proc. “flyLAL” akcijų valdo “flyLAL Group”.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją