Šioje sutartyje numatyta, kad vykdant Vaikų ir jaunimo socializacijos programą, visiems Vilniaus moksleiviams bus suteikiama galimybė kartą per metus nemokamai apsilankyti vandens pramogų parke.
DELFI primena, kad pagal ilgalaikio bendradarbiavimo sutartį, Vilniaus miesto savivaldybė, apytiksliais skaičiavimais, per dešimtmetį ketino nupirkti parko paslaugų už 18,5-22,2 mln. litų.
Teismo pranešime rašoma, kad pirkimo dokumentuose nustatytas paslaugos kainos apskaičiavimo būdas prieštaravo teisės normoms, todėl „Marelos“ pripažinimas konkurso laimėtoju pagal neteisėtas sąlygas taip pat turi būti pripažintas negaliojančiu.
Pirkimo dokumentuose palikus tokį paslaugų kainos nustatymo būdą, nebūtų galimybės užtikrinti pirkimo dokumentuose nustatyto 80 tūkst. apsilankymų per metus skaičiaus.
Anot teismo, paslaugų sutartyje nustatyta, kad ji įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki 2017 m. pabaigos, tačiau ne ilgiau, negu atsiras kitame sutarties punkte numatyta aplinkybė – iki UAB „Vilniaus pramogų parkas“ ar jos įgaliota įmonė gaus leidimą plėtoti Vilniaus pramogų parko zoną, skirtą gyvenamiesiems namams statyti.
Tačiau Vilniaus apygardos teismas minimą sutartį pripažino negaliojančia, taigi ir abi minėtos sąlygos yra pripažintos negaliojančiomis.
Vienoje sutarties sąlygų yra numatytas „Marelos“ įsipareigojimas kasmet finansuoti ir organizuoti grupių lankymąsi Vandens parke iki „Vilniaus pramogų parkas“ gaus leidimą plėtoti Vilniaus pramogų parko zoną, skirtą gyvenamiesiems namams, tačiau kai šis leidimas bus gautas, sutartis nustoja galioti. Taigi, nebegalios ir „Marelos“ pareiga finansuoti ir organizuoti grupių lankymąsi Vandens parke.