EK pranešimas, už kurį atsakingas EK viceprezidentas Giunteris Verheugenas, prižiūrintis Europos pramonę, vėluoja pora mėnesių, nes ieškoma kompromiso su gamintojais.
Praėjusį rugsėjį paskelbti EK ketinimai įteisinti gerokai griežtesnę – 120-ties gramų kilometrui išmetamų CO2 dujų – normą naujų automobilių varikliuose, sukėlė didelį nepasitenkinimą automobilių gamintojų, pirmiausia, automobilių gigantės Vokietijos.
Gamintojai sako, jog sutikus su EK siūloma norma ir iki 2012 m. ją priėmus, tokie ekologiški automobiliai pirkėjui pabrangtų maždaug 2–4 tūkst. eurų.
Pramonininkai EK siūlo ne spausti gamintojus, o geriau pasidomėti kitomis taršos mažinimo alternatyvomis: vartojant alternatyvius degalus, keičiant vairavimo įpročius, gerinant kelius, tobulinant šviesoforų koordinavimą.