„Mūsų tikslas yra kuo daugiau keleivių atvežti ir miesto tikslas yra, kad kuo daugiau turistų atvažiuotų į Vilnių. Kadangi šie tikslai sutampa, mes susitarėme bendromis pastangomis vystyti terminalą“, – sakė jis.
„flyLAL Group“ valdo 100 proc. „flyLAL – Lithuanian Airlines“ (flyLAL).
TVOU atstovas spaudai Arūnas Marcinkevičius ketvirtadienį sakė, kad apie šiuos savivaldybės planus nebuvo informuotas nei oro uostas, nei Susisiekimo ministerija.
Jis sako, kad šis susitarimas tarp savivaldybės ir „flyLAL Group“ „yra daugiau nei keistas, kad sostinės meras su privačia bendrove oro uosto valdomoje žemėje planuoja statyti privatų keleivių terminalą“.
Praėjusiųjų metų pabaigoje flyLAL paskelbė apie savo ketinimus iki 2009 m. baigti naujo keleivių terminalo statybą, kuris galės aptarnauti iki 1,5 mln. keleivių per metus.
Tačiau TVOU generalinis direktorius Mindaugas Ivanauskas ne kartą tvirtino, kad privati bendrovė negali statyti terminalo oro uosto teritorijoje, to esą neleidžia galiojantys teisės aktai. Tokią pačią poziciją yra išdėstęs ir įmonės valdybos pirmininkas, Susisiekimo ministerijos sekretorius Valdemaras Šalauskas.
Jo teigimu, pastačius privatų keleivių terminalą oro uosto saugumu vis tiek turėtų rūpintis oro uostas, be to, flyLAL jam statyti vieta yra netinkama, nes ten „praeina inžineriniai tinklai, kur yra transporto susikirtimo taškai“.
Be to, anot M. Ivanausko, žemė, ant kurios stovi oro uostas yra valstybės nuosavybė, todėl, pagal įstatymus jai išnuomoti turi būti skelbiamas aukcionas.
„flyLAL“ duomenimis, dabar pagal pervežtų keleivių skaičių tūkstančiui šalies gyventojų Vilnius nuo kaimynės Rygos atsilieka dvigubai, nuo Talino – trigubai, nuo Helsinkio – penkis kartus, nuo Kopenhagos – 10 kartų.
TVOU duomenimis, 32 proc. keleivių oro uoste pervežė oro bendrovė „airBaltic“, o 27 proc. – flyLAL.