Komisija pažymi, kad reklamoje besilaukianti moteris yra prilyginama kompiuteriams. „Nesvarbu vyras tai ar moteris, tačiau žmogų lyginti su daiktu yra neetiška“, – pabrėžiama komisijos sprendime.
ICG, atsižvelgdami į komisijos išsakytas pastabas dėl šios reklaminės kampanijos, iki birželio mėnesio pradžios ją žada sušvelninti, kad nežeistų tam tikrų vartotojų sluoksnių.
Skundą dėl šios reklamos yra gavusi ir Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, ji savo sprendimo dar nepaskelbė.
Lietuvos reklamos biuras skundus, pagal kuriuos svarstomos reklamos, gauna iš fizinių ir juridinių asmenų, kuriuos galima užpildyti biuro tinklalapyje. Komisijos pagrindinis ginklas yra pažeidimų viešinimas, kitų drausminių priemonių ji imtis negali.
Arbitražo komisiją sudaro reklamos, reklamuotojų, televizijos, spaudos, vartotojų teisių apsaugos, konkurencijos, lygių galimybių, vaikų teisių apsaugos specialistai ir psichologas-seksologas.