Savivaldybės Miesto ūkio skyriaus specialistų teigimu, populiariausio 1,1 m³ talpos konteinerio išvežimas 20 kartų per mėnesį vienam daugiabučiui kainuoja apie 400 litų.
Pasak E. Lementausko, seniūnams pavesta prižiūrėti, kad namų bendrijos ir nuosavų namų savininkai per du mėnesius sudarytų sutartis su atliekų tvarkymo įmonėmis ir šiukšles mestų tik į toms įmonėms priklausančius konteinerius.
„Seniūnai turės prižiūrėti, kad konteineriai būtų statomi patogiose žmonėms vietose“, - sakė E. Lementauskas.
Naujas atliekų tvarkymo taisykles nustatė dar ankstesnė miesto taryba, tačiau sutartis su atrinktomis atliekų tvarkymo įmonėmis pasirašė jau naujoji savivaldybės administracija. Pagal savivaldybės keltus kvalifikacinius reikalavimus buvo atrinktos septynios įmonės, kurios Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje galės vykdyti komunalinių atliekų surinkimo ir pervežimo veiklą: UAB „VSA Vilnius“, UAB „Cleanaway“, UAB „Ecoservice“, UAB „A.S.A. Vilnius“, UAB „Atliekų tvarkymo tarnyba“, AB „Specializuotas transportas“, UAB „Švarus miestas“.
Sostinės tarybos opozicija kritikuoja tokį pasirinkimą, kuris esą neleidžia miesto atliekų tvarkymo versle dalyvauti mažoms įmonės.
„Niekaip nesuprantu, kodėl smulki įmonė, turinti reikalingą techniką ir susitarusi su kelių namų gyventojais, negali vežti šiukšlių, kodėl tuo užsiimti gali tik stambios įmonės“, - klausė „Tėvynės sąjungos“ frakcijos taryboje seniūnas Kęstutis Masiulis.
Liberaldemokratų vicemeras E. Lementauskas DELFI teigė, kad įmonės buvo pasirinktos atsižvelgus į jų pajėgumus teikti kokybiškas atliekų tvarkymo paslaugas: „Tai buvo ankstesnės tarybos sprendimas, kurį mums belieka vykdyti. Gręžiotis atgal būtų žalinga“.