Vilniaus gyventojo Jono Lipavičiaus vienai didžiausių telekomunikacijų bendrovei pareikštą prevencinį ieškinį šiuo metu nagrinėja Vilniaus miesto 2-asis apylinkės teismas.

Su bendrove „Teo” tris sutartis dėl fiksuotojo telefono ryšio, interneto ir skaitmeninės televizijos „Gala“ pasirašęs J.Lipavičius teismui nurodė, kad vasario 21 d. bendrovės darbuotojai nutraukė paslaugų teikimą.

„Internetu ir telefonu naudojuosi ne pirmus metus, tačiau visos mano bėdos prasidėjo lapkritį, kai nusprendžiau naudotis skaitmenine televizija „Gala“, - teigė „Teo” klientas. – Bendrovės atstovybėje pasirašiau sutartį, tačiau negavau taisyklių, kurios yra privalomos prie kiekvienos sutarties. Televizija veikė vos kelias dienas, dėl techninių kliūčių ja negalėjau naudotis“.

J.Lipavičius teigė ne kartą kreipęsis į bendrovės specialistus, tačiau realios pagalbos nesulaukė. Tada Balsių gatvėje gyvenantis vyriškis paprašė pateikti taisykles, kurių negavo pasirašydamas sutartį.

„Teo” man atjungė internetą, telefoną ir televiziją, tačiau kas mėnesį siunčia sąskaitas ir reikalauja mokėti už paslaugas, kuriomis negaliu naudotis“, - J.Lipavičius teigė, kad pagal „Teo” paskaičiavimus jis šiuo metu skolingas jau daugiau kaip 600 litų. Žadėto sutarties priedo jis tikina negavęs iki šiol.

Telekomunikacijų bendrovė skolininkų duomenis perduoda didžiausią Lietuvoje skolininkų administravimo informacinę sistemą valdančiai bendrovei „Creditinfo Group“, todėl J.Lipavičius siekia, kad kol nebus išnagrinėtas jo ginčas dėl paslaugų teikimo su bendrove „Teo”, šiai būtų uždrausta perduoti duomenis apie galimą skolininką.

Dėl paslaugų nutraukimo vilnietis telekomunikacijų bendrovę taip pat padavė į teismą – jis siekia, kad ne tik būtų atlyginta jo patirta žala, bet ir „Teo” būtų įpareigota atnaujinti paslaugų teikimą.

„Pagal sutartį esu įsipareigojęs naudotis bendrovės paslaugomis, tačiau to negaliu daryti ne dėl savo kaltės“, - tvirtino vilnietis.

„Teo” Korporatyvinės komunikacijos skyriaus direktorius Valdas Kaminskas teigia, kad bendrovė buvo gavusi Ryšių reguliavimo tarnybos prašymą paaiškinti kilusį ginčą su klientu.

„Mes pripažįstame, kad pradžioje mūsų klientui buvo sutrikęs internetinės televizijos ryšys, tačiau nesklandumai netrukus buvo pašalinti, - sakė V.Kaminskas. – Klientas nesutiko mokėti už šią paslaugą, tačiau jis nemokėjo ir už interneto bei telefono ryšį. Birželio 18-ąją „Teo” nutraukė sutartį ir duomenis apie skolininką perdavė skolininkų valdymo bendrovei“.

„Teo” atstovas įsitikinęs, kad teismo sprendimas bus palankus bendrovei, o ne už paslaugas nemokančiam klientui.

„Mes jau perdavėme duomenis apie skolininką, nes tam turime teisinį pagrindą“, - V.Kaminsko teigimu, „Teo” taikomos sankcijos yra „įprastos ir teisiškai legalios“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją