UAB „DDB Vilnius“ turėtų pateikti argumentus, kad projekte pateiktas prekės ženklo grafinis vaizdas negali būti laikomas tapačiu ar klaidinamai panašiu į Londono (Kanada) naudojamą prekės ženklą. Taip pat prašoma patvirtinti, kad siūlomas prekės ženklas yra originalus, sukurtas UAB „DDB Vilnius“ ir nėra neteisėtai nukopijuotas nuo bet kurio kito prekės ženklo grafinio vaizdo.

„Gerbiame skelbto konkurso dalyvius, tad pirmiausia turime sulaukti pačios agentūros komentaro, išklausyti jų argumentus. Tolimesni sprendimai bus priimami atsižvelgiant į jų paaiškinimą. Skubotai kalbėti apie drastiškus veiksmus nebūtų išmintinga, nes kol kas yra tik abejonės ir jokių įrodymų“, – sako Lietuvos turizmo ir verslo prekės ženklo projekto koordinatorė Lauryna Tarvydienė.

Atsakymą į organizatorių pateiktą užklausą UAB „DDB Vilnius“ turėtų pateikti iki šio penktadienio popietės.

Lietuvos prekės ženklo kūrybinio pasiūlymo atrankos konkursą įgyvendina VšĮ „Lietuvos turizmo plėtros agentūra“ drauge su partneriu – VšĮ „Lietuvos ekonominės plėtros agentūra“, projekto „Lietuvos turizmo bei verslo prekės ženklo sukūrimas“ rėmuose. Projekto įgyvendinimą koordinuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija. Projektą finansuoja Europos Sąjungos struktūriniai fondai, bendra projekto vertė siekia 1,14 mln. litų. Kūrybiniam projekto etapui skirta 214 tūkstančių litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją