„Maxima“ tokių dalykų nekomentuoja, nes „Maxima“ nepolitikuoja, o dirba“, – DELFI apie akciją sakė UAB „Maxima LT“ korporatyvinės rinkodaros direktorius Giedrius Juozapavičius.
Iš dalies visuomenės nuotaikų dėl „Leo LT“ nusprendė užsidirbti ir verslas. Viena Lietuvos interneto parduotuvių pradėjo pardavinėti 29 Lt kainuojančius marškinėlius, kurių priekyje perbrauktas apvalus spaudas „Leo“, o nugaroje išspausdintas klausimas „Ar norėtumėte būti maximauzai?“.
E-parduotuvėje patalpinti marškinėliai pristatomi kaip jauno dizainerio darbas.
Pirmadienį V. Adamkus pasirašė prieštaravimų visuomenėje, tarp ekonomistų ir politikų sukėlusias įstatymo pataisas. Jose numatyta, kad „VP grupės“ vienos įmonių valdomai AB VST teks 38 proc., o valstybės valdomoms įmonėms – 62 proc. nacionalinio investuotojo akcijų.
Nacionalinis investuotojas turėtų atstovauti Lietuvai kartu su Latvija, Estija ir Lenkija statant atominę elektrinę.