Vertinat automobilio dizainą, į akis labiausiai krenta „Prototype-S“ priekis, kuris tapo vizitine naujojo „Mitsubishi Lancer“ sedano kortele. Ryklio nasrais pramintame priekyje dėmesį patraukia giliai įleisti žibintai, ilgas variklio gaubtas bei masyvios, karinių naikintų priekį primenančios radiatoriaus grotelės.

Sportiškumo įspūdį koncepciniam automobiliui suteikia ir ant variklio dangčio įtaisytos oro įsiurbimo angos, šoniniai slenksčiai, aerodinaminis gaubtas, dvigubas duslintuvo antgalis, gana masyvus, smarkiai atsikišęs galinis buferis bei 19 colių lengvojo lydinio diskai su 215/45 dydžio padangomis.

Tiesa, nors „Prototype-S“ yra koncepcinis automobilis, tačiau gamintojai paskelbė ir kai kuriuos jo techninius duomenis. Japonai praneša, kad „Mitsubishi Prototype-S“ ilgis siekia 4,58 m, plotis – 1,76 m, aukštis – 1,48 m, o ratų bazė – 2,63 m.

Po automobilio dangčiu įtaisytas 4 cilindrų, 2,0 l/240 AG benzininį variklį su turbina, kurio maksimalus sukimo momentas siekia 343 Nm. Beje, variklio sukurta galia visiems keturiems varantiesiems ratams yra perduodama per automatizuotą mechaninę pavarų dėžę.

Koncepcinio „Mitsubishi Prototype-S“ pasaulinė premjera įvyks po savaitės Šveicarijos mieste Ženevoje prasidėsiančioje automobilių parodoje. Tačiau kada šiek tiek pakeistas konceptas taps serijiniu modeliu, japonai kol kas neskelbia.

Šaltinis
Portalo "Autotau.lt" informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško portalo sutikimo neleidžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją