aA
12 kūrybinių agentūrų ar pavienių dizainerių pateikė savo idėjas, koks galėtų būti Lietuvos prekės ženklas. DELFI skaitytojams labiausiai patiko ženklas-šūkis Nr.2 „LT‘S GO“ („Pirmyn!“). Antroje vietoje - ženklas Nr.6, trečioje - Nr.4. Iš viso balsavo 23 716 skaitytojų.
Gegužės pabaigoje - birželio pradžioje bus atrinktas geriausiai Lietuvos įvaizdį atspindintis pasiūlymas, tapsiantis šalies „vizitine kortele“ pasaulyje – jis padės atskleisti Lietuvos išskirtinumą, didinti mūsų valstybės atpažįstamumą pasaulyje, patraukti dėmesį į Lietuvą.
Naujasis prekės ženklas turi atspindėti „Drąsios šalies“ koncepciją.
Balsavimas uždaromas. Į Jūsų vertinimo rezultatus atsižvelgs Lietuvos įvaizdžio formavimo komisija.
Balsavimo rezulatatai:
nr. 02 | 4677 balsai |
nr. 06 | 4205 balsai |
nr. 04 | 2884 balsai |
nr. 05 | 2528 balsai |
nr. 10 | 1967 balsai |
nr. 09 | 1788 balsai |
nr. 01 | 1635 balsai |
nr. 11 | 1552 balsai |
nr. 12 | 1193 balsai |
nr. 07 | 859 balsai |
nr. 08 | 247 balsai |
nr. 03 | 181 balsai | Iš viso: | 23 716 balsų |