Ženklą „LT‘S GO“ kaip tinkamiausią gegužę
DELFI skaitytojai.

„Šįkart ženklai buvo tikrai geresni, nes buvo prašoma, kad kompanija ar fizinis asmuo pateiktų tiktai vieną ženklą. Matyti, kad visi koncentravosi pristatyti patį geriausią. Šįkart tikrai visi teigė, kad buvo iš ko rinktis ir matome, kad tą vieną šūkį išrinkti sunku – gerų ženklų gal ir per daug“, - po posėdžio žurnalistams sakė už projektą atsakingos Lietuvos turizmo plėtros agentūros direktorius Jonas Ignatonis.

Pasak jo, minėti ženklai – labiausiai konstruktyvūs, lakoniški ir darantys stiprų įspūdį. J. Ignatonis sako, kad jie išsiskiria iš kitų ženklų ir ženklų koncepcijoje žengia priekyje. Be to, šie ženklai esą bene geriausiai atitiko Lietuvos – drąsios šalies– koncepciją.

„Manome, kad jie gana novatoriški. Iš kitos pusės, mes pasitikslinome Valstybiniame patentų biure, kad nebūtų kažkokių probleminių dalykų, kaip nutiko pirmame konkurse. Kol kas problemų nematome“, - sakė Lietuvos turizmo plėtros agentūros vadovas.

DELFI primena, kad pernai prekės ženklo konkursas žlugo dėl galimo plagiato atvejo. Kuris ženklas tinkamiausias pristatyti Lietuvą pasaulyje, pirmiausia balsuodama internetu spręs visuomenė, galutinį žodį tars Lietuvos įvaizdžio formavimo komisija. Rezultatai turėtų būti žinomi birželio pradžioje. Tada su laimėtoju bus sudaryta sutartis ir rengiama ženklo naudojimo studija.

Kuriant ženklą, turėjo būti atsižvelgiama į Lietuvos - drąsios šalies - koncepciją ir išsamius turizmo aplinkos tyrimus. Konkurse galėjo dalyvauti ne tik kūrybinės kompanijos, bet ir fiziniai asmenys.

Išrinktas ženklas taps šalies „vizitine kortele“ pasaulyje – jis padės atskleisti Lietuvos išskirtinumą, didinti mūsų valstybės atpažįstamumą pasaulyje, patraukti dėmesį į Lietuvą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją