Pasak prekės ženklo autorių, kūriniu pabrėžiamas Lietuvos teritorinis vientisumas ir stiprinimas nacionalinis identitetas. Sukurtu ženklu norėta išskirti tai, jog Lietuva - kontrastinga, dinamiška ir drąsi valstybė, kurios istorija kupina žinomų asmenybių, kultūra - ryškių menininkų, o sportas - garsių atletų.
Bendrovės "Protingi sprendimai" direktoriaus Eugenijaus Markevičiaus teigimu, kuriant logotipą sąmoningai atsisakyta standartų - vėliavos spalvų, trilapio dobilėlio ar rūtos, verpsto simbolio, pasirinkta drastiška forma.
"Ženkle nesivadovavome regionine politika, nors ženkle panaudotos spalvos - tautinių Lietuvos regionų rūbų spalvos. Intensyvūs atspalviai simbolizuoja šalies ryžtingumą, o griežtos formos ir aštrūs kampai sukuria tvirtumo įspūdį, veržlumą, dinamiškumą, naujoves ir plačias galimybes", - sakė jis.
Renginyje dalyvavęs ūkio ministras Vytas Navickas priminė, kad buvo siekiama sukurti tokį ženklą, kuris ne tik atspindėtų šalies identitetą, bet ir padėtų atskleisti Lietuvos unikalumą, lengviau pritraukti investuotojų, strateginių partnerių.
"Tai dvejų metų darbą vainikuojantis rezultatas, į kurį buvo įtrauktos įvairios organizacijos, visuomenė", - teigė jis. V. Navickas tikisi, jog ženklas puikiai reprezentuos mūsų šalį Lietuvos vardo 1000-mečio minėjime, Lietuvai pirmininkaujant Europos Sąjungoje, krepšinio čempionate ir kitur.
Lietuvą kaip drąsią šalį pristatantis ženklas netrukus pasklis po pasaulio šalis. Jis bus naudojamas kaip priemonė užsienio šalių gyventojams, visų pirma potencialiems turistams bei investuotojams.
Pasak VšĮ "Lietuvos turizmo plėtros agentūros" direktoriaus Jono Ignatonio, ženklas bus platinamas ir populiarinimas įvairiais rinkodaros būdais. Ženklo logotipą bus galima išvysti ant marškinėlių, rašiklių, kalendorių, plakatų bei daugelio kitų šalį pristatančių priemonių.
Aistras kėlusį projektą "Lietuvos turizmo ir verslo prekės ženklo sukūrimas" inicijavo Lietuvos turizmo plėtros agentūra kartu su partnere VšĮ "Lietuvos ekonomikos plėtros agentūra", daug prisidėjo Vyriausybės kanceliarija. Projektą remia Lietuvos Respublika, iš dalies finansuoja Europos Sąjunga. Bendra jo vertė siekia 1,14 mln. litų, o kūrybiniam etapui buvo skirta 214 tūkst. litų.