„Galiu patvirtinti, kad „airBaltic“ nesitraukia iš Lietuvos rinkos. Skrydžiai iš Vilniaus oro uosto ir toliau bus vykdomi pagal šiuo metu esamą ir neseniai patvirtintą žiemos skrydžių tvarkaraštį“, – DELFI sakė „airBaltic“ viceprezidentas ir generalinis direktorius Lietuvoje Tadas Vizgirda.

Tą patį DELFI tvirtino ir Lietuvos susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius. Jo teigimu, „greičiausiai Latvijos Susisiekimo ministerijos spaudos tarnyba šiek tiek sutirštino informaciją“.

„Ši informacija yra neteisinga. Aš dar vakar kalbėjau su „airBaltic“ viceprezidentu ir jis patvirtino savo siekį ateinančio vasaros sezono metu skraidyti ne tik iš Vilniaus, bet ir Kauno, Palangos oro uostų“, - teigė A. Butkevičius.

Tarptautinis Vilniaus oro uostas taip pat tvirtina neturintis informacijos apie šiuos pranešimus ir jos kol kas nekomentuojantis.

Anksčiau buvo pranešta, kad Lietuvos oro vežėjo „flyLAL-Lithuanian Airlines" ( „flyLAL") prašymu areštuota 199,83 mln. Lt Latvijos skrydžių bendrovės „airBaltic" filialo Lietuvoje ir Rygos oro uosto turto.

Tokį sprendimą dėl laikinųjų priemonių taikymo priėmė Vilniaus apygardos teismas, gavęs „flyLAL" ieškinį dėl esą nesąžiningos konkurencijos Rygos oro uoste, nes esą „airBaltic" jame gauna iki 80 proc. dydžio nuolaidas.

52,6 proc. „airBaltic" akcijų valdo Latvijos Vyriausybė. Jai taip pat priklauso ir Rygos oro uostas. Skandinavijos oro linijų bendrovė SAS valdo likusį 47,2 proc. „airBaltic” akcijų paketą, bet bendrovė planuoja jį parduoti.

Per pirmąjį šių metų pusmetį „airBaltic" patyrė 38,7 mln. Lt (7,88 mln. latų) nuostolį. Esą nuostoliai atsirado dėl investicijų į naujus maršrutus.

Paveiktų rinką

„Jei „airBaltic“ išties pasitrauktų iš Vilniaus oro uosto, tai skaudžiai pajustų visi keliautojai, tačiau didžiausia žala būtų padaryta verslo kelionėms. Tikėtina, kad ženkliai augtų skrydžių kainos, siaurėtų jų geografija, Lietuva taptų dar mažiau patraukli turistams iš užsienio“, - teigia Žydrė Gavelienė, „Estravel Vilnius" generalinė direktorė.

Pasak jos, Kauno oro uostas niekada neprilygs Vilniaus, nes didžioji šalies verslo dalis yra sutelkta sostinėje. Verslininkams tikrai būtų labai nepatogu prieš verslo kelionę dar vykti iš Vilniaus iki Kauno.

„Be to, keliaujantieji verslo tikslais dažniausiai negali lanksčiai rinktis kelionių datos. Taigi, sumažėjus konkurencijai, „flyLAL- Lithuanian Airlines" bus atrištos rankos didinti kainas“, - mano Ž. Gavelienė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją