„Mes su kolektyvu pasikalbėjome, kad norime tęsti veiklą ir kad sunkumai yra laikini, galbūt galime optimizuoti savo veiklą ir dirbti be tarptautinio tinklo“, – apie sprendimą kurti naują įmonę sakė Ž. Gaudiešius.

Kartu jis pabrėžė, kad veiklą tęsia kita panašaus pavadinimo bendrovė „SIC Gallup media“. Tų pačių akcininkų valdomai „SIC Gallup Media“ ir toliau vadovaus Gytis Juodpusis.

Prognozuojama, kad šiemet „TNS Gallup“ patirs apie 1 mln. Lt nuostolių, o jos apyvarta bus apie 8 mln. Lt.

Apie antradienį, gruodžio 15 d. priimtą sprendimą neeiliniame akcininkų susirinkime bendrovė informavo skelbimu penktadienio spaudoje.

Rinkos tyrimų bendrovė “TNS Gallup” tarptautinių akcininkų sprendimu šiuo metu yra likviduojama.

Bendrovės tinklalapyje skelbiama, kad pernai „TNS Gallup“ Lietuvoje pasiekė 16,42 mln. Lt apyvartą. Kompanijoje dirbo 135 darbuotojai, apklausas atliko 250 interviuotojų.

1993 m. įkurtas Socialinės informacijos centras 2003 m. tapo TNS dalimi ir pakeitė pavadinimą į „TNS Gallup“.

Pagal apyvartą TNS grupė užima trečią vietą pasaulyje tarp rinkos tyrimų kompanijų.

Grįžta prie pirminio pavadinimo

Penktadienį bendrovė pranešė, kad veiklą Lietuvoje pradeda nauja rinkos tyrimų ir verslo konsultacijų bendrovė „Socialinės informacijos centras“ (SIC). Būtent tokiu pavadinimu startavo likviduojama bendrovė, vėliau pakeitusi pavadinimą į „TNS Gallup“.

Jam vadovaus sociologė Jurgita Verikienė, o penkias verslo sektorių sritis kuruos Daiva Plauškaitė, Rūta Libermanaitė, Rūta Gaudiešienė, Andrėja Stravinskaitė ir Viktorija Jonikova. Tęsti darbą „SIC“ taip pat kviečiami visi dabar “TNS Gallup” dirbantys specialistai. Bendrovės akcininkais tapo jos darbuotojai.

Skelbiama, kad be įprastų kiekybinių ir kokybinių tyrimų, bendrovė pristatys specialiai Lietuvai parengtus tyrimų modelius.

Pasak „SIC“ marketingo vadovės Rūtos Gaudiešienės, darbas tarptautiniame TNS tinkle suteikė neįkainojamos patirties, tačiau pastaruoju metu pasijuto biurokratinis šaltukas, per ilgas tapo sprendimų priėmimas. „Buvimas tinklo dalimi turi būti privalumas bet kokiomis ekonominėmis aplinkybėmis, bet pastaruoju metu taip nebuvo, todėl su kolektyvu priėmėme sprendimą dirbti savarankiškai“, – sakė ji.

Sausio mėnesį „SIC“ pradės tyrimą „Lietuvos anatomija“, prie kurio pirmą kartą bus prijungtas vartojimo vertybių pokyčių monitoringas. „Mes investuosime į atskiras studijas, skirtas lietuviškai verslo specifikai įvertinti. Turime daug tarptautinės patirties, taip pat žinome, kuo Lietuva skiriasi nuo pasaulio. Šias žinias gilinti dabar turėsime neabejotinai daugiau laisvės“ – sakė R. Gaudiešienė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją