Prieš savaitę Vilniaus pakraštyje per konfliktą tarp vairuotojų peršautas žmogus.

Vienas sužeistasis atsidūrė reanimacijoje. Įvykį tiriantys pareigūnai teigė, kad konfliktas tarp BMW ir "Škodos" automobilių vairuotojų kilo dėl to, jog šie nepasidalijo kelio.

Norėdami įrodyti savo tiesą, abiejų mašinų vairuotojai išlipo iš automobilių, ėmė garsiai reikšti pretenzijas, kol vienas įvykio dalyvių keturis kartus šovė iš savigynai įsigyto pistoleto "Makarov". Viena kulka BMW vairuotojui perskrodė koją.

Šis įvykis nustebino Vilniaus miesto eismo priežiūros tarnybos Kelių patrulių rinktinės vadą Marių Putrimą. Pareigūnas LŽ teigė, kad per jo karjerą tarnyboje tai buvo bene pirmas atvejis, kai susiginčiję vairuotojai griebėsi ginklo.

Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto inžinerijos fakulteto docentas Vigilijus Sadauskas LŽ tvirtino, kad nors ir gerėja avaringumo rodikliai, piktai prie vairo nusiteikusių piliečių mūsų karšte netrūksta. Pasak jo, tai rodo ir atlikti tyrimai, ir realūs įvykiai gatvėse.

"Vairuotojų nuotaikos ir elgesys kelyje yra tarsi visuomenės atspindys. Šiuo metu daugeliui sunku tiek morališkai, tiek finansiškai, tačiau vieni susikaupusį pyktį sugeba kontroliuoti, kiti jį išlieja, pavyzdžiui, vairuodami. Todėl nesistebiu, kad vairuotojai, aiškindamiesi santykius, nevengia išsitraukti ginklus", - LŽ sakė VGTU docentas.

V.Sadauskas pasakojo, kad atliktas nesudėtingas tyrimas praskleidė nacionalinio vairavimo ypatumų Lietuvos keliuose šydą. "Tyrimas labai aiškiai parodė, kad mūsų vairuotojus nesunku išvesti iš pusiausvyros, o noras būti lyderiu esant tam tikroms situacijoms gali išprovokuoti agresiją. Pavyzdžiui, tyčia nemandagiai aplenkus kitą automobilį, 8 iš 10 vairuotojų atsakė tuo pačiu. Galima sakyti, kad žmonės prie vairo dėl įtakos zonos konkuruoja tarpusavyje", - pasakojo V.Sadauskas.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją