Naujasis miesto simbolis bei prie jo priderintas dizaino stilius miestui atsiėjo 20 tūkst. litų. Logotipe, kurį sukūrė konkurso būdu atrinkta bendrovė "Lukrecija", dominuoja šūkis "Panevėžys - nauja kryptis".

Savivaldybės Viešųjų ryšių skyriaus vedėja Irma Gritėnienė Eltai aiškino, kad logotipas bus naudojamas visoje su miestu susijusioje reklaminėje medžiagoje. "Tyrimai rodo, kad Panevėžio gyventojų nuomonė apie miestą yra geresnė, nei kitų Lietuvos gyventojų nuomonė apie jį. Norime pagerinti šią nuomonę", - optimizmo neslėpė I. Gritėnienė.

Panevėžio dienraščio "Panevėžio rytas" pirmadienio straipsnyje cituojami miesto tarybos opozicijos nariai, kurie piktinasi, jog logotipas jiems yra nesuprantamas - neaišku, ką juo norima pasakyti. Vadinasi, lėšos jam buvo išleistos veltui. Be to, opozicija laikraštyje piktinasi, kad logotipo projektas buvo vykdomas be tarybos žinios.

Logotipe esantį šūkį pernai sugalvojo viešųjų ryšių įmonė "Viešųjų ryšių partneriai", laimėjusi konkursą miesto rinkodaros planui sukurti ir už darbus gavusi 67 tūkst. litų. Iš šios sumos maždaug pusė buvo skirta gyventojų nuomonei tirti, įvertino I. Gritėnienė.

Bendrovės sukurtame rinkodaros plane numatyta, jog, pirma, miestas turi skelbtis siekiantis regiono lyderio pozicijos. Antra, miestas turi investuotojams pranešti, kad jame yra palanki verslo aplinka. Trečia, mieste turi vykti turiningas viešas gyvenimas, apie kurį turi būti sužinoma už jo ribų.

I. Gritėnienė papildė, kad investuotojams vilioti bus išleistas investuotojo gidas, antrą rugsėjo savaitgalį mieste bus surengta verslo konferencija, vėliau į jį bus atvežami įvairių ambasadų ekonomikos atašė.

"Verslininkams akcentuosime, kad miesto valdžia jiems sukuria palankias sąlygas. Yra programos remti smulkiam ir vidutiniam verslui, smulkios įmonės atleidžiamos nuo įvairių mokesčių. Pas mus yra pigi darbo jėga ir palyginti pigi žemė, geras susisiekimas su Ryga ir Vilniumi", - miesto privalumus vardijo valdininkė.

Anot jos, vykdydamas rinkodaros planą Panevėžys pradėjo dalyvauti įvairiose tarptautinėse parodose. I. Gritėnienės žiniomis, be Panevėžio, Lietuvoje miesto rinkodaros planus turi parengęs tik Alytus, o Vilnius kryptingai reklamuoja tik savo turizmą.

Miesto viešųjų ryšių biudžetas, iš kurio finansuojama miesto reklama, šįmet siekia apie 500 tūkst. litų.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją