Šiais metais bendrovės pirmojo ketvirčio pelnas siekia 0,33 mlrd. Eur. Prieš metus buvo fiksuotas 1,19 mln. Eur nuostolis, teigiama „Volvo“ išplatintame pareiškime.

„Volvo“, lyginant su tokiomis bendrovėmis kaip „Daimler's Mercedes-Benz“ ir BMW, yra gana smulkus rinkos žaidėjas, tačiau tvirtina privaląs pagal pelningumo rodiklius pasivyti aršiausius „Premium“ segmento konkurentus.

Ekspertai teigia, kad ambicingi planai – S90 ir V90 modelių įvedimas į rinką – lems menkesnį pelną, tačiau pirmąjį metų ketvirtį pasiektas 7,5 proc. pelningumas teikia vilčių. Pranešime pabrėžiama, kad prie puikių rezultatų bene daugiausia prisidėjo XC90 pardavimai.

„Volvo“ pranešime spaudai taip pat pažymima, kad grynosios bendrovės pajamos augo 24 proc. iki 4,5 mlrd. Eur.

„Naujas XC90 įrodo, kad mūsų klientams patinka „Volvo“ transformacijos. Pirmąjį 2016 metų ketvirtį kas penktas mūsų parduotas automobilis buvo XC90“, – pranešime cituojamas bendrovės vykdomasis vadovas Hakanas Samuelsonnas.

H. Samuelssono teigimu, jis viliasi, kad nauji S90 ir V90 taip pat lems teigiamą pardavimų dinamiką. Masinė šių automobilių gamyba bus pradėta vėliau šiais metais.

Pirmąjį 2016 metų ketvirtį „Volvo“ pardavimai augo 12 proc. – iš viso buvo parduoda 120 tūkst. 591 automobilis.

Be to, antradienį „Volvo“ atstovai pranešė, kad automobilių pardavimai vien balandį augo 11 proc. – parduoda 42 tūkst. 434 automobiliai. Ekspertai sako, kad situaciją dėl sumenkusios paklausos Kinijoje išgelbėjo išaugęs pirkėjų aktyvumas JAV ir Europoje. Pirmųjų keturių 2016 metų mėnesių pardavimai pasaulyje šoktelėjo į viršų 12 proc. – buvo parduota 145 tūkst. 845 automobiliai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (52)