Galima teigti, kad „Volvo“ dar niekada nebuvo sukūrusi tokio prabangaus salono. „Ryškiausias elementas yra į planšetinį kompiuterį panašus valdymo pultas su jutikliniu ekranu. Jis sudaro naujosios automobilio salone montuojamos valdymo sistemos pagrindą“, – pasakoja Thomas Ingenlathas, „Volvo Cars“ dizaino skyriaus viceprezidentas. Šioje sistemoje beveik nėra mygtukų, ji suteikia galimybę vairuotojams valdyti automobilį visiškai nauju būdu ir turėti prieigą prie internetinių produktų ir paslaugų asortimento.

Naujasis „XC90“ interjeras sujungia skirtingas medžiagas, pavyzdžiui, minkštą odą ir medieną, rankomis gaminamas detales, tarkim, pavarų perjungimo svirtį, pagamintą iš „Orrefors“, žinomo Švedijos stiklo dirbinių gamintojo, krištolo stiklo, ir paleidimo bei stabdymo („Start/Stop“) mygtukui ir garso reguliavimui skirtus valdiklius, pagamintus pasitelkiant deimantų pjovimo technologiją.

„Šios detalės sukurtos taip, kad taptų svarbiais interjero akcentais. Jos suteikia automobiliui šiek tiek žaismingumo, ne vien tik gryno funkcionalumo“, – teigia Robinas Page’as, „Volvo Cars“ interjero dizaino skyriaus direktorius.

Naujasis „XC90“ yra pirmasis „Volvo“ automobilis, kuriame panaudojama bendrovės keičiamo mastelio platformos architektūra (Scalable Product Architecture), suteikianti daugiau dizaino galimybių, patobulinanti vairavimo ypatybes, leidžianti integruoti naujausias saugos funkcijas ir automobilio salone montuojamas technologijas bei padidinanti salono vidaus erdvę.

„Kurdami naujos kartos „XC90“ interjerą, stengėmės išlaikyti skandinavišką tvarką, išskirtinumą ir prabangos jausmą, kurio ir tikisi daugelis šio modelio pirkėjų“, – pasakoja Peteris Mertensas, „Volvo Cars“ tyrimų ir plėtros viceprezidentas.

Dėmesys sėdynėms

„Volvo“ markės automobiliai visame pasaulyje siejami ne tik su saugiosiomis transporto priemonėmis pasaulyje, bet ir su patogiausiomis sėdynėmis. „Volvo Cars“ specialistai, kurdami naujos kartos „XC90“, pagalvojo ne tik apie saugumą, bet ir apie keleivių komfortą. Naujojo dizaino sėdynės, dėl kurių tiek antroje, tiek trečioje eilėje sėdintiems keleiviams yra dar daugiau erdvės, paverčia „XC90“ ne tik naujovišku bei prabangiu, bet ir komfortišku septynviečiu automobiliu.

Naujasis modelis bus siūlomas su dviejų tipų sėdynėmis. Baziniai modeliai bus komplektuojami su „Comfort“ tipo sėdynėmis, kurios pasižymės reguliuojamomis šoninėmis atramomis, sėdynių pagalvėlių pailginimo elementais, įvairių krypčių stuburo atrama ir vertikaliomis reguliuojamomis atramomis galvai.

Tuo tarpu, už papildomą sumą, bus galima įsigyti „Contour“ tipo sėdynes, kurios sukurtos siekiant užtikrinti tobulą išorinę atramą nuo pečių iki šlaunų.

Atskiros antros eilės sėdynės ir daugiau erdvės trečioje sėdynių eilėje

Kiekvieną antroje eilėje esančią sėdynę galima reguliuoti individualiai, todėl esant reikalui, vieno mygtuko paspaudimu sėdynę galima sulenkti, pastumti į priekį arba atgal. Slankiojančias antros eilės sėdynes galima išnaudoti dviem būdais: padidinti trečioje eilėje sėdinčių keleivių erdvę arba padidinti bagažinės tūrį, kai trečioji sėdynių eilė yra paslėpta bagažinės grindyse.

Visos septynios sėdynės turi trijų taškų saugos diržus su įtempikliais, visose sėdynių eilėse sumontuotos patobulintos oro pagalvės „Inflatable Curtain“, suveikiančios esant šoniniam smūgiui ar automobiliui apvirtus.

Naujasis „Volvo XC90“ pristatomas su keturių zonų klimato valdymo sistema ir galimybe parinkti skirtingus nustatymus keleiviams, sėdintiems priekinėje ir antroje eilėse. Priklausomai nuo rinkos, automobilis gali būti komplektuojamas su atskira oro kondicionavimo sistema trečioje sėdynių eilėje, arba ją galima užsakyti papildomai.

Naujojo „Volvo XC90“ išvaizda bus parodyta rugpjūtį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (65)