Metrobusai važiuoja specialiai atskirtomis atitvertomis juostomis, kelio viduriu, kas keletą minučių, keleivių bilietai patikrinami iš anksto, kad jie galėtų kuo greičiau įlipti į transporto priemonę.
Naujas žemagrindis „Akia Metrobus“ – 25 metrų ilgio, jame – net aštuonerios dvivėrės durys. Vienu metu autobusas gali vežti net 290 keleivių. Tačiau sėdimų vietų – vos 29, likusiems važiuojant autobusu tenka stovėti.
Metrobuse sumontuotas turbodyzelinis „Mercedes-Benz“ variklis, atitinkantis „Euro6“ standartų reikalavimus.
Turkijos gamintojai numatė galimybę „Akia Metrobus“ naudoti ir kaip troleibusą. Tokiu atveju transporto priemonėje montuojami du elektriniai motorai, kurių galingumas – po 160 kW bei „ūsais“ ant stogo.
Kaip atrodo važiuojantys turkiški metrobusai, galite pamatyti vaizdo medžiagoje žemiau.