Šį savaitgalį socialiniuose tikluose labai populiarėja lietuvių kurta jautri reklama skirta Motinos dienai – „Motinos dienos filmuokas nuo #veimotti”.

Šimtai socialinių tiklų vartotojų dalinasi šiuo lietuvių kurtu filmuku ir drąsiai komentuoja kokias jautrias emocijas filmukas sukėlė.
Filmuko kūrėjai pakvietė mamas pasidalinti savo kasdienybe, taip pat pakvietė ir vaikus papasakoti kaip viską jie mato iš savo perspektyvos, rašoma pranešime spaudai.

Kūrėjai paprašė vaikų nupiešti tai, ką jie norėtų mamai padovanoti Motinos dienai. Ir filmuko kūrėjai tą piešinį padarė amžiną.

Mamos dienos proga kviečiame pažiūrėti kaip tas piešinys tapo amžinu ir kaip į tai sureagavo mamos.

Lietuvos Marketingo Asociacija (LiMA) kartu su specializuotu rinkodaros portalu www.M360.lt šią reklamą paminėjo sąraše tarp Geriausių reklamų skirtų mamos dienai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)