Tyrimai
- Populiariausios
- Naujausios
-
1
Delfi pristato intriguojančią laidą „Pagauk politiką“, kuri tikrins kandidatų sąžiningumą
-
2
„Civitta“ sujungia visas savo dukterines įmones ir keičia prekės ženklą
-
3
Seimas po pateikimo pritarė įstatymo projektui, numatančiam pratęsti Rusijos ir Baltarusijos programų draudimą
-
4
Ąžuolas Zubkonis paskelbtas stipriausiu Lietuvos marketingo vadovu
-
5
„PR Impact Awards“ komisijos nariai dalinasi patarimais teikiantiems paraiškas: laimi tie, kurie išdrįsta
-
6
Tarptautinei „Bolt“ kampanijai išleistoje knygoje – 13-metės lietuvės idėjos
-
7
Naujoje „Delfi“ tinklalaidėje „Tiesiai šviesiai“ – Aurimo Perednio ir Raimondo Kuodžio pokalbiai be vyniojimų į vatą
-
8
Elektroninių laiškų rašymo etiketo subtilybės
-
9
„Kauno tiltų“ darbdavio komunikacija keičia stereotipus apie profesijas
-
10
„Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ į eterį grįžta su nauja daina: sukūrė kartu su dj nevykele
-
1
„PR Impact Awards“ komisijos nariai dalinasi patarimais teikiantiems paraiškas: laimi tie, kurie išdrįsta
-
2
Ąžuolas Zubkonis paskelbtas stipriausiu Lietuvos marketingo vadovu
-
3
Seimas po pateikimo pritarė įstatymo projektui, numatančiam pratęsti Rusijos ir Baltarusijos programų draudimą
-
4
Tarptautinei „Bolt“ kampanijai išleistoje knygoje – 13-metės lietuvės idėjos
-
5
Delfi pristato intriguojančią laidą „Pagauk politiką“, kuri tikrins kandidatų sąžiningumą
-
6
„Civitta“ sujungia visas savo dukterines įmones ir keičia prekės ženklą
-
7
Naujoje „Delfi“ tinklalaidėje „Tiesiai šviesiai“ – Aurimo Perednio ir Raimondo Kuodžio pokalbiai be vyniojimų į vatą
-
8
„Barboros“ interaktyvus žaidimas stebino rezultatais: klientai rekordininkai, 150 tūkst. sužaistų sesijų ir aplenktas „TikTok“
-
9
LRT neskųs teismo sprendimo dėl Virginijaus Savukyno
-
10
„Kauno tiltų“ darbdavio komunikacija keičia stereotipus apie profesijas