„Lietuvos marketingo asociacija pastaruoju metu auga sunkiai suvokiamu greičiu. 2015 m. pradėjome organizuoti „Lietuvos metų marketingo vadovo“ apdovanojimus, praėjusių metų vasarą įteikėme tarptautiniu mastu pripažįstamus marketingo profesinius diplomus pirmiesiems sertifikuotiems marketingo specialistams ir vadovams. Na, o šiemet – įstojome į Europos marketingo konfederaciją, – pranešime žiniasklaidai sako L. Šiautkulis. – Išlaikyti tokiai tvirtai asociacijai ir užtikrinti kokybišką veiklos tęstinumą reikia patyrusio specialisto, tačiau net neabejojame, kad kartu su žmogumi, kurį išsirinksime vadovauti net 800 narių vienijančiai asociacijai, dar labiau sustiprinsime ir pakelsime marketingo profesijos lygį, o bendruomenė, sekdama pavyzdžiu, savo profesinę veiklą vykdys siekdama dar aukštesnių standartų.“

Anot LiMA valdybos pirmininko, planuojama, kad naujasis direktorius darbą pradės kaip įmanoma greičiau, kad iš G. Kučo spėtų perimti sukauptą patirtį ir kaip įmanoma efektyviau tęsti darbus. Tuo tarpu G. Kučas planuoja ir toliau vykdyti verslo, produktų vystymo projektus.

„Į LiMA atėjau su konkrečiu tikslu – pusei metų, padėti valdybai su asociacijos atsinaujinimu, administracijos sustiprinimu ir kitais tuo metu planuotais darbais, tačiau įsisukus į naujus projektus, pusmetis virto kone keturiais metais. LiMA yra fantastiška vieta dirbti, siekiant verčių LiMA bendruomenei ir stiprinant marketingo profesiją, – šypsosi G. Kučas. – Šiandien LiMA yra beprotiškai stipri, tad ramiai perduosiu ją plėsti ir auginti kitam entuziastingam ir iššūkių ištroškusiam direktoriui.“

Kitąmet numatomi ir naujos LiMA valdybos rinkimai, vykstantys kas dvejus metus. Šiuo metu valdyba – tai 7 savanoriškais pagrindais dirbantys organizacijos nariai: komunikacijos ekspertas, žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas Linas Šiautkulis, kuris taip pat išrinktas LiMA valdybos pirmininku, Rytis Buračas, Alenas Gražulis, Laimis Jančiūnas, Ieva Semaškienė, Aleksandras Golod bei Romualda Stragienė.

Apie Lietuvos marketingo asociaciją (LiMA):

LiMA yra didžiausia verslo profesinė asociacija, vienijanti per 800 narių. LiMA misija yra stiprinti marketingo profesiją Lietuvoje. Per metus LiMA organizuoja 140 renginių, tarp jų – konferencijas, mokymus bei edukacinius seminarus. Nuo 2015 m. LiMA renka Lietuvos metų marketingo vadovą. 2016 m. LiMA Lietuvoje pradėjo diegti tarptautinį profesinį marketingo sertifikavimą, akredituotą EMC (angl. European Marketing Confederation).