Pastebime, jog vis daugiau organizacijų supranta, kad į darbdavio prekės ženklo stiprinimą reikia žiūrėti strategiškai, ne tik imantis ad hoc veiksmų. Ieškodamos tvarių būdų, kaip galėtų patraukti išorės talentų dėmesį, įmonės vis dažniau atsigręžia į savo pačių darbuotojus – vidinius talentus, kurie turi didelę sklaidos ir pasitikėjimo galią.

Tačiau kur slypi darbuotojų atstovavimo organizacijai (angl. employee advocacy) magija? Šiandien žmonės darbdavį renkasi ne tik pagal patrauklų atlyginimą, kompanijos siūlomas naudas, išpuoselėtus biurus ar vasaros šventes, bet ir pagal tai, kokią vidinę kultūrą organizacija puoselėja ar kokią misiją siekia įgyvendinti. Ir ne kas kitas, o būtent esami kompanijos darbuotojai asmeninės komunikacijos dėka gali autentiškiausiai atskleisti įmonės kultūrą. Tad kaip įgalinti darbuotojus, kad šie patrauktų kitų talentų dėmesį?