Komandą „LevelUp“ sudaro du programuotojai ir du dizaineriai:
Justas Šalkevicius, KTU Informatikos fakultetas,
Liudas Ubarevicius, KTU Informatikos fakultetas,
Ieva Auželyte, Vilniaus dailės akademija,
Gytis Valatka, KTU Informatikos fakultetas.

Platformai „Windows Phone“ skirtas žaidimas, kurį daugiau nei pusmetį kūrė studentai, moko tausoti gamtą, rūšiuoti šiukšles ir atkreipia dėmesį į vis didėjančią gamtos taršą bei žmonių abejingumą ekologinėms problemoms, rašoma KTU pranešime.

Pasak vieno iš komandos narių, KTU Informatikos fakulteto studento Liudo Ubarevičiaus, žaidimas yra įdomus savo istorija ir veiksmo elementais: „Žaidėjas atsiduria fantastiniame pasaulyje, kuriame karaliauja užterštumo monstrai, įkūnijantys realiame pasaulyje egzistuojančias ekologines problemas. Kiekvienas nukautas monstras palieka po savęs nerūšiuotas atliekas, kurias žaidėjai renka ir specialiame bankomate perdirba į žaidime naudingus daiktus. Taigi, žaidėjui netiesiogiai yra parodoma rūšiavimo nauda.“

Šių metų konkurso „Imagine Cup“, organizuojamo korporacijos „Microsoft“, tema „Įsivaizduok pasaulį, kuriame technologijos padės išspręsti opiausias problemas“. Septyniose kategorijose besirungiantys studentai kūrė vaizdo filmus, taikomąsias programas, programinius ir kitus sprendimus. Finalistai savo darbus, kuriais galbūt susidomės technologijų kompanijos, pristatys baigiamajame konkurso renginyje. Renginio metu bus paskelbti laimėtojai.

Konkursas „Imagine Cup“ per dešimtmetį tapo didžiausiu technologiniu jaunimo konkursu, sulaukusiu 1,65 milijonų dalyvių iš 180 šalių.

KTU Informatikos fakulteto studentus šiame konkurse jau lydėjo sėkmė. 2004 m. Brazilijoje studentų komanda „Nesnausk!“ už darbą „The Fly“ apdovanota sidabro medaliu. Po metų kitas komandos darbas – „in.out.side: the shell“ – šiame konkurse Japonijoje nurungė šimtus varžovų ir užtikrino pirmąją vietą bei pagrindinį prizą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)