32-ejų metų vairuotojas klaipėdietis Bernardas Š. sakė, kad gali būti, jog sprogo priekinio dešinės pusės rato padanga, todėl sunkiasvorė technika tapo nebevaldoma. Vilkikas išlaužęs beveik 40 metrų atitvarų iššoko į priešingą eismo juostą kitoje skiriamosios juostos pusėje. „Laimei iš priekio, antrąja eismo juosta nevažiavo mašinos", - DELFI sakė vairuotojas.

Jis po avarijos apsivilkęs šviečiančią liemenę, kol atvažiuos policija, paėjęs į priekį prieš eismą, pradėjo mosuoti prožektoriumi
perspėdamas nuo Kauno pusės atvažiuojančius eismo dalyvius, apie priekyje įvykusią avariją.

Tuo metu antrąja juosta atlėkusio automobilio „Škoda“ vairuotojas pamatęs prožektoriumi mosuojantį žmogų, staigiai kirto per stabdžius, jo automobilis tapo nevaldomas ir jis atsitrenkė į atitvarus.

Vėliau vyriškis prisipažino, kad jeigu ne perspėjamieji Bernardo ženklai, jis su savo automobiliu tiesiog būtų palindęs po vilkiko kabina. Kuri buvo užtvėrusi 1,5 magistralės eismo juostos.

Kadangi per avariją stipriai sugadintas vilkikas pats pavažiuoti nebegalėjo, skubių siuntų įmonės darbuotojai puspriekabę su siuntomis prikabino prie kito vilkiko ir jis buvo policijos palydėtas magistrale prieš eismą iki Vėžaičių viaduko kur nuo jo vėl nusileido į magistralę ir nugabeno krovinį į Kauną.

Eismas magistralėje buvo sutrikęs kiek ilgiau negu tris valandas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (141)