Pasak šios institucijos pranešimo spaudai, šių metų vasario mėnesį Briuselyje Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacija kartu su Europos Komisijos Informacinės visuomenės generaliniu direktoratu suorganizavo seminarą "spam'o" tema, kuriame dalyvavo ir Ryšių reguliavimo tarnybos atstovas.

"Spam'as" suprantamas kaip nepageidaujamų žinučių siuntinėjimas elektroniniu paštu dideliais kiekiais, dažniausiai komerciniais tikslais. Naujausiais tyrimų duomenimis, kurie buvo paskelbti seminare Briuselyje, pasaulyje daugiau kaip 50 proc. viso elektroninio pašto srauto sudaro "spam'as", jo apimtis stipriai auga, keldama didžiulį susirūpinimą tiek elektroninio pašto vartotojams, tiek ir šių paslaugų teikėjams, nes jie turi nepatogumų bei milžiniškų finansinių nuostolių.

Seminare buvo nurodyta, kad dauguma "spam'o" atkeliauja iš Jungtinių Amerikos Valstijų, kur "spam'o" problemą mėgina spręsti Federalinė prekybos komisija.

Kadangi su šia problema susiduriama daugelyje pasaulio valstybių, JAV Federalinės prekybos komisijos interneto svetainėje www.ftc.gov registruojami pranešimai apie gaunamus "spam'us".

Lietuvos elektroninio pašto naudotojams, sulaukusiems "spam'o", kurio numanoma kilmė yra JAV (tai galima nustatyti iš siuntėjo adreso, laiško turinyje siūlomų prekių ar paslaugų ir pan.), patariama apie tai internetu pranešti Federalinei prekybos komisijai (tikslus adresas https://rn.ftc.gov/pls/dod/wsolcq$.startup?Z_ORG_CODE=PU01) ar net tiesiogiai persiųsti gautą "spam'ą" elektroniniu paštu adresu uce@ftc.gov.

Pasak Ryšių reguliavimo tarnybos, taip Lietuva prisidėtų prie globalinės kovos su "spam'u".

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją