Elektroninio pašto klientų viliojimas didele pašto dėžučių talpa yra naujausia gudrybė, kuria siekiama paskatinti klientų lojalumą, pritraukti didesnį jų skaičių ir padidinti pajamas iš reklamos. Vieno gigabaito talpa leis išsaugoti 250 tūkst. elektroninių laiškų, 2 tūkst. fotografijų arba 250-300 muzikos įrašų.

Didžiausia interneto paieškos paslaugų teikėja "Google Inc." balandį paskelbė, jog kuria "Gmail" - vieno gigabaito talpos paslaugą, kuri vis dar bandoma. Elektroninio pašto vartotojams siūlomą talpą šią vasarą pradės laipsniškai didinti ir "Yahoo".

"Lycos Europe" už elektroninio pašto paslaugą be reklamos iš britų vartotojų ims po 3,49 svaro sterlingų (6,15 JAV dolerio) per mėnesį.

Tuo tarpu "Google", kuri jau artimiausiu metu turėtų būti pradėta listinguoti, siūlys nemokamą, reklamuotojų remiamą paslaugą. Jos vartotojams galės būti siunčiamos reklaminės žinutės, pritaikytos pagal vartotojų laiškų turinį.

"Google" paslaugą "Gmail" užsipuolė įvairios vartotojų teisių organizacijos, kurių teigimu, pagal laiškų turinį pritaikyta reklama pažeidžia vartotojų privatumą.

"Lycos Europe" siekia pasinaudoti prieštaringu "Gmail" vertinimu, pristatydama savo paslaugą kaip nebrukančią reklamos. "Mūsų atliktas tyrimas rodo, jog privatumas ir saugumas vartotojams yra neįtikėtinai svarbūs", - sakė už interneto vartus atsakingas "Lycos Europe" viceprezidentas Alex'as Kovach'as (Aleksas Kovačas).

Nuostolingai dirbanti "Lycos Europe" siekia padvigubinti pajamas iš abonentinių paslaugų, pasiūlydama pasimatymų, tarnybinių stočių ir kitas paslaugas. A. Kovačas minėjo, kad šiuo metu "Lycos Europe" metinės pajamos iš abonentinių paslaugų yra skaičiuojamos milijonais eurų.

Didžiausios "Lycos Europe" akcininkės yra "Terra Lycos" ir "Bertelsmann".

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją