Specialistų spėjimu, naujuosius leidėjus sugundė ne niša, kurioje nuostolingai dirba dienraštis, bet žinomas prekės ženklas. "Lietuvos aido" (LA) kontrolinį akcijų paketą 2000 m. įsigijęs A. Pilvelis pavadinimo nebuvo užregistravęs. Tą pernai rudenį atliko "Adenita", be LA prekinio ženklo užregistravusi ir laikraščio "Echo Litvy" pavadinimą.

Birutės Mažeikienės, "Adenitos", prieš Kalėdas išleidusios pirmąjį dienraščio numerį, direktorės, tvirtinimu, pavadinimai užregistruoti teisėtai. Tačiau A. Pilvelis grasina dėl pavadinimo vagystės, padarytos moralinės ir materialinės žalos parengti bent 7 ieškinius ir tikisi laimėti tesimus.

Ninos Klebanskajos, Vytauto Didžiojo universiteto docentės, žiniomis, lietuviški gerai žinomi prekės ženklai kainuoja 200 000-300 000 litų, tačiau, jos nuomone, LA pavadinimas, nors ir žinomas, esąs menkavertis, nes iki šiol netapo patrauklus vartotojui ir jo pagrindu nepavyko sukurti populiaraus dienraščio, rašo „Verslo žinios”.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją