„Planai reklamuotis didžiausiuose ir labiausiai žiūrimuose tarptautiniuose televizijos kanaluose kurti jau ne pirmus metus, - sako Turizmo departamento direktorius Alvitis Lukoševičius. – Tačiau tokia reklama kainuoja labai daug ir negalėdavome jos užsakyti dėl lėšų trūkumo. Šiais metais tokia galimybė atsirado, tad jau metų pradžioje susitikome ir sutarėme dėl vaizdo klipo apie Lietuvą transliacijos“.

Įvertindamas kito tarptautinio kanalo „Travel Channel“ svarbą ir neseniai parodyta kelerių metų senumo neatitinkantį nūdienos situacijos dokumentinį filmą apie Baltijos šalis ir Suomiją, Turizmo departamentas ėmėsi konkrečių veiksmų dėl informacijos atnaujinimo. „Travel Channel“ žurnalistai jau šią vasarą oficialiu departamento raštu pakviesti į Lietuvą atnaujinti medžiagos apie mūsų šalį.

Nutarta, kad reklama apie Lietuvą bus rodoma bendradarbiaujant su Vilniaus miesto savivaldybę. Reklaminės kampanijos pradžioje bus rodomas vaizdo klipas apie Vilnių, viduryje du klipai apie Lietuvą ir Vilnių, paskui – tik apie Lietuvą.

Per dieną 30 sekundžių vaizdo klipą planuojama parodyti 4 kartus. Tikslus programos tinklelis bus aptartas artimiausiu metu.

Tai bus ne pirma reklaminė kampanija per BBC. 2005-2006 metais pavasarį ir rudenį po 5 savaites transliuoti Vilniaus reklaminiai klipai per didžiausias ir populiariausias pasaulines televizijas "BBC World" ir "CNN International".

Pasak BBC atstovų, daugiausia turizmo galimybes per jų televiziją reklamuoja Malaizija ir Indija, iš Europos šalių lyderiauja Kipras, Malta bei Graikija.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją