„Aš šį teiginį suprantu, kaip moterų kaip žemesnių būtybių teigimą, kurios netgi neturi teisės nusipirkti alaus, nes, pasak reklamos, to yra nevertos“, – rašoma nusiskundime.
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba šioje reklamoje nenustatė moterų teisių apribojimo ar pažeminimo dėl lyties ar visuomenės nuostatų formavimo, kad vyrai yra pranašesni.
Tarnyba taip pat yra gavusi ir vyrų nusiskundimų, kad ši reklama žemina jų orumą, nes parodo juos kaip girtuoklius, mušeikas, žemesnio socialinio sluoksnio asmenis.
Tuo tarpu „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Valdas Tekorius DELFI sakė niekada negirdėjęs nuomonės, kad ši reklama gali turėti diskriminacinį aspektą.
„Mes pirmą kartą girdime, čia, man atrodo, kad yra grynai iš neturėjimo ką veikti (...). Niekad per daug nesigilinau, jį geria visi kam tik ateina į protą, kas tik nori“, – sakė V. Tekorius.