Matuojami TV kanalai: BTV, LNK, LTV, TV3, TANGO TV, TV1, 5 KANALAS, PIRMAS BALTIJOS KANALAS, MTV.
Spauda
Spaudoje - laikraščiuose ir žurnaluose reklamos apimtys išaugo 7,7 ir 20 proc. atitinkamai. Laikraščiuose per praeitus metus buvo išspausdinta 30,2 milijonų, žurnaluose – 10,1 milijonų kvadratinių centimetrų reklamos. 2007 metais spaudoje, neįskaitant klasifikuotos reklamos ir darbo pasiūlos skelbimų, didžiausius reklamos plotus užėmė valstybinių institucijų informacijos, prekybos tinklų ir savivaldybių maketai. „Maxima LT“ - 1,5 proc., Žemės ūkio ministerija – 1,3 proc. ir „Intervid pramogos“ 1,2 proc.. - didžiausia reklamos plotą spaudoje užėmę reklamuotojai.
Radijas
2007-aisiais smarkiai išaugo radijo reklamos apimtys. Radijo stotys per praėjusius metus, įskaitant ir „Lietaus“ transliuotą reklamą, kurią TNS Gallup pradėjo matuoti nuo 2007 metų pradžios, transliavo 4 milijonus sekundžių reklamos ir tai buvo 52,9 proc. reklamos daugiau negu užpernai.
Jei nebūtų įtraukta minėtosios stoties eteryje transliuota reklama, tose pačiose matuojamose radijo stotyse transliuotos reklamos trukmė būtų 30,2 proc. didesnė.
Septyniose matuojamose radijo stotyse dažniausiai skambėjo prekybos tinklų, vaistinių ir vitaminų reklama. Reklamuotojų top 3 pagal reklamos laiką buvo „Olifėja“ – 6,9 proc., Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos – 4,8 proc., „Tele2“ – 4,2 proc.
Matuojamos radijo stotys: LIETUS, LR1, M-1, M1 PLIUS, PŪKAS, RADIOCENTRAS, RUSSKOJE RADIO BALTIJA.
Lauko statinė reklama
Lauko statinės reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2007 ir 2006 metus, buvo 23,6 proc. didesnis. Lauko statinėje reklamoje daugiausia reklamuoti prekybos tinklai, mobiliojo ryšio operatoriai ir namų įrangos parduotuvės. Didžiausią lauko statinės reklamos plotą išnaudojo „Bitė“ – 5,8 proc., „Electrolux“ – 4,5 proc., „Maxima LT“ – 4,4 proc.
Lauko video reklama
Lauko video reklamos ACM (Actual City Media) ekranuose buvo transliuota 4,4 milijonų sekundžių reklamos. 2007 metų duomenis palyginus su 2006 metų, lauko video reklamos apimtis sekundėmis išaugo 34,9 proc. Lauko video reklamoje daugiausia buvo transliuoti rankinių laikrodžių, prekybos tinklų ir sporto renginių pristatymo reklaminiai klipai. Daugiausia klipų transliavo „Koliz laikrodžiai“ – 9,8 proc., „Senukai“ – 2 proc. ir „Hanner“ – 1,9 proc.
Internetas
2007 metais, skaičiuojant gross reklamos pajamas, internetas surinko net 114,5 proc. daugiau negu užpernai. Gross išlaidos – tai reklamos skelbimo žiniasklaidoje išlaidos, skaičiuojamos naudojant oficialius žiniasklaidos tiekėjų kainininkus, neatsižvelgiant į jokias galimas apimties ar kitas nuolaidas, kurias žiniasklaidos tiekėjai gali suteikti reklamos užsakovams.
Praeitais metais internete dažniausiai reklamuojami buvo prekybos tinklai, mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelės ir paskolos, lizingo paslaugos.
Reklamai internete daugiausia gross pinigų išleido „Omnitel“ – 7,3 proc., „Tele2“ – 5,1 proc., „Bitė“ – 3,1 proc.
Kino reklama
Lyginant su 2006 metų duomenimis, kine 2007 metais reklamos kiekis sumažėjo 36 proc. Kino filmų, kuriuose rodyta reklama, buvo 12,2 proc. mažiau.
Kino reklamose populiariausia energetinių gėrimų, mobilaus ryšio išankstinio mokėjimo kortelių ir batų parduotuvių reklama. Didžiausi reklamuotojai „ele2, red bull, ir bitė, kurie sudarė 25,3, 12,4 ir 11,7 proc. kino reklamos rinkos.
Fillboard reklama
Per praeitus metus Fillboard - reklamai ant degalinių degalų pylimosi pistoletų, išleista 27,9 proc. gross* reklamos pinigų daugiau nei užpraeitais metais. Reklama stebima Lietuvos degalinių tinkluose: Emsi, Lukoil, Neste, Statoil, UnoX, Ventus degalinėse. Gross reklamos pinigais, per praėjusius metus Fillboard reklamai išleista 1,1 milijono litų, buvo reklamuotos 58141 reklama. Per 2007 metus Fillboard labiausiai reklamuojamos buvo degalinės, degalinių kortelės ir interneto puslapiai. Daugiausia pinigų reklamai išleidę reklamuotojai „Lukoil“ – 31,6 proc., „Statoil“ – 21 proc. ir „Ventus nafta“ – 8 proc.
Didžiausi reklamuotojai (TV, radijas, spauda, lauko reklama, lauko video reklama, kino reklama, internetas, fillboard reklama)
TOP 10 2007 metai
Didžiausios produktų grupės (TV, radijas, spauda, lauko reklama, lauko video reklama, kino reklama, internetas, fillboard reklama)
TOP 10 2007 metai
Duomenys pateikiami tik iš „TNS Gallup“ registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, o tai sudaro (ekspertinis vertinimas): TV – 98 proc., spauda – 90 proc., radijas – 85 proc., lauko reklama – 95 proc. (vidaus reklamos (indoor) neįtraukiamos), lauko vaizdo reklama – 100 proc., kino reklama – 80 proc., interneto reklama 85 proc., fillboard reklama – 100 proc. reklamos rinkos apimties. Visi duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai.