Ekspertų tikinimu, žymiai efektyviau vietoj bėginio tramvajaus būtų rinktis modernaus autotramvajaus projektą, koks yra įdiegtas kai kuriuose Vokietijos ir Olandijos miestuose.
Mat autotramvajai yra nepriklausomi nuo išorinio maitinimo šaltinio, jiems nereikia bėgių, todėl šią sistemą įrengti ir eksploatuoti yra keliolika kartų pigiau. Jau naudojami autotramvajai gali vežti 200-300 keleivių, jų valdymas gali būti kompiuterizuotas, todėl 24 m ilgio mašina prie sustojimo aikštelės krašto gali privažiuoti 5 centimetrų tikslumu, rašo „Kauno diena”.
Preliminariais skaičiavimais, vien pirmoji tramvajaus linija "Stotis-Santariškės" kainuotų apie pusę mlrd. litų, o visa tramvajaus sistema - apie 2,5 mlrd. litų.