Vežėjų teigimu, trūksta vairuotojų, todėl bendrovės priverstos atsisakyti kai kurių maršrutų. Esamiems vairuotojams teko investicijų sąskaita keliskart didinti atlyginimus.
„Jeigu šiandien autobusų parkui, visi žinom iš laikraščių, trūksta 46 vairuotojų, tai maršrutinių taksi firmose – irgi panašiai. Pavyzdžiui, mūsų įmonėje mielu noru apie 50 vairuotojų priimtume“, – sako Kauno regiono smulkiųjų ir vidutinių verslininkų asociacijos valdybos narys Mindaugas Stabingis.
Valdininkų teigimu, nors bendras keleivių srautas mažėja, pastaraisiais metais autobusuose ir troleibusuose jų daugėja – keliais procentais kasmet.
Vežėjų teigimu, konkuruoti su autobusais ir troleibusais sunku: atnaujinti mikroautobusų parko daugelis bendrovių, ypač mažesnių, neturi finansinių galimybių, padėties neišgelbėtų ir tarifų padidinimas. Spėjama, kad dėl to keleivių mikroautobusuose dar sumažėtų.