Bus atnaujinama net 16 ruožų kelio danga, kurios bendras ilgis 51,16 kilometro.
Kelio Šiauliai – Palanga 110-ajame kilometre numatyta tilto per Miniją rekonstrukcija.
Kartu su Klaipėdos savivaldybe bus tęsiamas bendrai ES lėšomis finansuojamas projektas – šiaurinio privažiavimo kelio į Klaipėdos uostą darbai.
Anot V. Puodžiuko, pagerės eismo sąlygos Vilniaus, Alytaus, Kauno, Marijampolės, Utenos, Šiaulių, Klaipėdos ir Telšių regionuose. Numatoma įrengti 57,5 kilometro pėsčiųjų ir dviratininkų takų, rekonstruoti 10,7 kilometro kelio, keturšalę sankryžą krašto kelių Smilgiai-Pakruojis ir Šiauliai-Pakruojis-Pasvalys sankirtoje, kelio Vilnius-Gardinas 53-iajame kilometre bus pastatyta požeminė perėja gyvūnams.
Iš viso planuojama rekonstruoti 150 kilometrų valstybinės reikšmės kelių dangos.
Tačiau tam, kad būtų užtikrintas saugus eismas, keliams, pritaikytiems 11,5 tonos ašies apkrovai, šios apimtys yra per mažos. Rekonstrukcija būtina bent 250 km kelių.
Šiandien būtina suremontuoti 1200 km dangos, tam reikia 200 mln. litų. Bet lėšų užteks tik 377 kilometrams.
Šiemet bus išasfaltuota 160 kilometrų žvyrkelių, bet tai apgailėtinai mažai žinant, kad Lietuvoje yra net 8 tūkstančiai tokių kelių.
Tokiais tempais dirbant, visi Lietuvos žvyrkeliai būtų padengti asfaltu tik per 44 metus.
Ir šiemet po visą Lietuvą keliaus saugos diržų efektyvumą ir automobilio apsivertimą imituojantys įrenginiai.