ERPB atstovas patikino, jog Bankas paskolą naujų autobusų pirkimui galėtų suteikti per kelias savaites, o naujų troleibusų pirkimą paremtų iš dalies, kadangi troleibusų parko atnaujinimą tikimasi tęsti vykdant Europos Sąjungos projektą CIVITAS III.
„Šiuo metu prioritetinis Kauno miesto projektas yra Sporto ir laisvalaikio rūmų statyba. Tik išsprendę šią problemą ir žinodami, kokie bus Kauno miesto kreditoriniai įsipareigojimai ir skolinimosi galimybės, galėsime realiai kalbėti apie kitus projektus. Tikiuosi, jog iki liepos pabaigos mes išspręsime šiuos iš praėjusios kadencijos paveldėtus sunkius klausimus ir galėsime svarstyti troleibusų ir autobusų parko atnaujinimą. Vis dėlto tikiu, jog mes tęsime ne tik pradėtus darbus, bet ir planuosime naujus", - sakė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.
UAB „Kauno autobusai" generalinio direktoriaus Mindaugo Grigelio teigimu, atnaujinus autobusų parką 55 naujais autobusais ne tik sumažėjo automobilių eksploatacijos kaštai, bet ir išaugo keleivių, besinaudojančių keleivinio transporto paslaugomis skaičius.
M. Grigelio teigimu šiuo metu bendrovė turi 64 apie 20 metų senumo autobusus, kuriuos tikisi pakeisti 35-40 naujų autobusų. Bendrovės vadovo teigimu, jie siekia ir palūkanų, mokamų už ERPB paskolą, sumažinimo.
Savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras užsiminė, jog naujos kadencijos miesto Taryba turėtų apsispręsti ir dėl keleivinio transporto tarifų didinimo. Šiuo metu svarstoma galimybė vienkartinio bilieto kainą kilstelti iki 1,1 Lt.
2005 m. pabaigoje Kauno autobusų parkas pasipildė 55 naujais autobusais, šiais metais troleibusų parkas laukia paskutinio naujo troleibusų iš 42. Naujų autobusų pirkimui ERPB suteikė 10 mln. eurų, o naujų troleibusų pirkimui – 15 mln. eurų paskolą.