„Žmonės labiausiai piktinasi dėl lėtai vykdomo žvyrkelių asfaltavimo, tačiau mes ne tiktai šienaujame pakeles ir barstome druską, - aiškino V.Gendvilas. - Mums tenka ir kelio ženklus keisti, ir sankasas tvarkyti, ir dangą stiprinti, ir duobes lopyti. Rajone dar yra likę apie 250 kilometrų žvyrkelių, ir kada jie bus sutvarkyti, niekas nežino. Praėjusios dvi žiemos parodė, kad daug kur žvyrkelių danga yra silpnoka, ją iškilnojo pašalas, ir keliai išsibangavo. Mūsų regione Šilagalyje ir Saločiuose stovinčios stotelės rodė, kad 1,2 metro gylyje temperatūra dar buvo neigiama. Toks gilus įšalas mums pridarė daug problemų.“
Pasak V.Gendvilo, investicijų į rajono kelius bus ir šiemet. Iš žvyrkelių asfaltavimo programos lėšų šiemet tikimasi pakloti asfaltą 5 kilometrų ruože nuo Mikėnų iki Lėno ir pradėti kelio Naujamiestis - Krekenava asfaltavimą. Pono Vidmanto teigimu, šiemet asfaltas turėtų būti paklotas iki Mickiemės sankryžos, o vėliau danga bus gerinama iki Vadaktėlių. Be to, kelininkai numatė šiemet pastatyti autobusų stotelę Žibartoniuose, nors rajono Savivaldybės prašymų yra ir daugiau.
Pasiteiravus, kiek skirta minėtiems keliams asfaltuoti, V.Gendvilas sakė tikslios sumos nežinantis, tačiau akcentavo, kad vieno kilometro asfaltavimas kainuoja 600-700 tūkstančių litų. Taigi penkių kilometrų kelio ruožas nuo Mikėnų iki Lėno kainuos ne mažiau kaip tris milijonus litų.
V.Gendvilas pažymėjo, kad žvyrkelių asfaltavimo programa bus įgyvendinama ir kitąmet. Iš jai skirtų lėšų numatoma išasfaltuoti 4,5 kilometro atkarpą nuo Jotainių iki kelio Ramygala - Vadokliai. Taip pat numatoma baigti kelio Krekenava - Ramygala asfaltavimą. Ponas Vidmantas apgailestavo, kad nepavyko susitarti su Krekenavos regioninio parko direkcija ir gauti leidimo ištiesinti vienos ties Pašilių stumbrynu esančios kelio kilpos.