Pasak G.Kerbedžio, turizmo plėtrai ketinamas naudoti garvežys siauraisiais bėgiais gali pradėti riedėti jau po dvejų metų.
„Istoriniai turistiniai geležinkeliai kaupia, renka kolekcijas, tačiau jos retėja, nyksta. Išeitis – rekonstruoti seną, paveldui vertingą turtą. Toks garvežys būtų pirmasis, rekonstruotas Lietuvoje“, – „Sekundei“ teigė G.Kerbedis.
Pasak direktoriaus, garvežys galbūt važinėtų ir po Panevėžį, siektų istorinę stotelę prie stiklo fabriko, Raguvėlę, kur prie atkurto vandens bokšto jam būtų įpilama vandens. G.Kerbedžio teigimu, garvežys nebūtų pagrindinis traukikas – reisai šiuo ypatingu, garus, kvapus ir praeities romantiką skleidžiančiu garvežiu būtų organizuojami švenčių ar kitomis ypatingų progų dienomis.
„Sekundei“ direktorius teigė, kad kol kas nėra tiksliai žinoma, kiek pinigų reikės norint atgaivinti neveikiantį garvežį – bus naudojamos nuosavos lėšos, ieškomi rėmėjai.
„Taikant dabartines technologijas, garvežį priversti važiuoti tikrai įmanoma, tik ilgiau užtruksime – reikės visą išmontuoti, garo katilą atnaujinti, atlikti daugybę darbų. Norim iš esmės suremontuoti, ne trumpam“, – kalbėjo G.Kerbedis.