Esamą situaciją turės pagerinti dviem etapais atliekama transporto mazgo rekonstrukcija. Šiuo metu jau atliktas pirmasis rekonstrukcijos etapas – liepos pradžioje atidaryta nauja estakada, jungianti Geležinio Vilko gatvę ir Konstitucijos prospektą su Ukmergės gatve. Ši transporto jungtis smarkiai sumažino automobilių spūstis vakarinio piko metu.
Tačiau, sostinės valdžios teigimu, eismo situacijai iš esmės pagerinti būtinas ir antrasis rekonstrukcijos etapas – Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryžos rekonstrukcija, nutiesiant Geležinio Vilko gatvės estakadą per Žalgirio gatvę ir Saltoniškių gatvės estakadą per Ukmergės gatvę, sujungiant Žalgirio ir Saltoniškių gatves.
Pagal šią koncepciją rekonstravus transporto mazgą, nebeliks šviesoforais reguliuojamos Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryžos, pagrindinių gatvių kryptimis bus suformuoti nepertraukiamo eismo srautai, sumažės šios teritorijos oro tarša, kurią dabar sukelia spūstyse stovintys automobiliai.
Kadangi visa planuojama teritorija yra kultūros paminklo U1P – Vilniaus istorinio centro apsaugos zonoje, detaliojo plano koncepcijoje didelis dėmesys skiriamas ir šios teritorijos urbanistinei plėtrai. Siekiant išsaugoti esamus vaizdus į Šeškinės ozo šlaitus ir nuo šių šlaitų į miesto centrą, šioje teritorijoje rekonstruojamų arba naujai statomų pastatų aukštingumas negalės viršyti dviejų aukštų.