Bendrovė „Akropolis“ pirmadienį informavo DELFI, kad į šį projektą ketina investuoti iš viso 13,5 mln. litų.
„Norime, kad žmonių gyvenimas būtų kuo patogesnis, o pastaruoju metu sostinėje itin skaudžiai iškilo automobilių spūsčių gatvėse problema. Todėl mes nusprendėme investuoti į eismo sureguliavimą „Akropolio“ prieigose“, - sakė „Akropolio“ valdytojas Česlovas Urbonavičius.
Buvusio sostinės mero Artūro Zuoko vadovaujama sostinės savivaldybė sutartį dėl infrastruktūros plėtros su bendrove "Vilniaus Akropolis" pasirašė dar 2004 m., kai verslininkai pradėjo statyti daugiaaukštį biurų pastatą.
Sutartyje su savivaldybe "Vilniaus Akropolis" įsipareigojo investuoti ne mažiau kaip 10 mln. litų į dviejų lygių transporto mazgo - viaduko virš Ozo gatvės bei dviejų lygių pėsčiųjų ir dviračių takų per Ozo gatvę - projektavimą bei įrengimą.
Pernai ši sutartis dėl infrastruktūros plėtros buvo patikslinta: „Vilniaus Akropolio“ įsipareigojimai padidėjo iki 12 mln. litų ir buvo patvirtinti banko garantijomis.
Buvo sutarta, kad bendrovė dar skirs iki milijono antžeminėms ir požeminėms perėjoms Ozo ir Gelvonų gatvių sankryžoje įrengti, pusę milijonų litų – lietaus nutekėjimo sistemai Geležinio vilko gatvėje sutvarkyti ir pusę milijono litų Šeškinės ozo geomorfologiniam draustiniui sutvarkyti.
Č. Urbonavičiaus teigimu, šį rudenį pradėtas statyti viadukas turėtų būti baigtas kitąmet. Planuojama, kad automobiliai patogesniu keliu „Akropolį“ turėtų pasiekti jau trečiąjį kitų metų ketvirtį. Darbų atlikimui „Akropolis“ pasirinko bendrovę „Fegda“.
Šiuo metu per dieną sostinės „Akropolį“ vidutiniškai aplanko 42 tūkst. žmonių, į stovėjimo aikšteles atvažiuoja apie 17 tūkst. automobilių.