Iš viso Kaune šviesoforinė įranga sumontuota 76 sankryžose. Didžioji dauguma šviesoforų (56) įrengti iki 1990 metų ir yra fiziškai bei morališkai susidėvėjusi, o atsarginių dalių seniems šviesoformas jau nebegaminama.

Iki šiol Kaune per metus būdavo atnaujinama po vieną „šviesoforinę" sankryžą, tačiau šiais metais nebuvo pakeistas nė vienas šviesoforas.

Nuo kitų metų rugsėjo turėtų prasidėti kompleksinis Kauno šviesoforų atnaujinimas. „Šviesoforinių" sankryžų skaičius padidės iki 104, o darbus planuojama baigti per dvejus metus – iki 2010 metų rudenio.

Visi šviesoforai bus sujungti į bendrą sistemą ir, kaip teigiama, efektyviau reguliuos transporto srautus laikinojoje sostinėje.

Skaičiuojama, kad metinė ekonominė projekto nauda bus apie 10,6 mln. Lt (avaringumo sumažėjimas 7,2 mln. Lt, laiko santaupos 2,1 mln. Lt, degalų vartojimo santaupos 0,5 mln. Lt ir t.t.).

„Šviesoforinių" sankryžų atnaujinimas bei naujų šviesoforų įrengimas miestui kainuos daugiau nei 71 mln. Lt. Šią sumą Kauno savivaldybė sumokės konkursą laimėjusiai bendrovei per 10 metų.

Ketvirtadienį šio klausimo svarstymas Kauno miesto taryboje sukėlė nemažas diskusijas ir buvo siūloma sprendimą atidėti.

„Laukti nėra kada. Iki kovo mėnesio reikia parengti Vyriausybei dokumentus ES paramai gauti", - tikino l. e. p. Kauno savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Ramūnas Noreika.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją