„Klaipėdos keliai“ pratęsti darbų pabaigos terminą prašo jau antrą kartą. Pagal pirminę sutartį gegužę prasidėjusi Tiltų gatvės rekonstrukcija turėjo būti baigta iki lapkričio 20-osios. Vėliau terminas buvo pratęstas iki gruodžio 31 dienos, šįsyk – iki 2008 metų balandžio 15-osios.
Dirbti sutrukdė lietus
„Klaipėdos kelių“ gamybos direktorius Algirdas Paulauskas neslėpė, jog prašyta leidimo dirbti dar kelis mėnesius todėl, kad bendrovė norėjo apsidrausti nuo priekaištų dėl vėlavimo.
„Matote, kokie orai. Sausį ir vasarį gali būti žiema, sniegas ir šaltis, todėl negalėsime dirbti“, – sakė A.Paulauskas.
Paklaustas, kodėl gatvė nesutvarkyta dar šiemet, gamybos direktorius aiškino, kad sutrukdė prasti ir lietingi lapkričio orai. Tuomet buvo klojamos smulkios granito trinkelės ir dirbti trukdė lietus.
„Visas medžiagas turime, žmonės jau įprato kloti trinkeles, todėl problemų dėl remonto skubos nebeturėtų būti. Svarbu, kad netrukdytų orai“, – teigė A.Paulauskas.
Tiltų gatvės šaligatviuose dar keliose vietose reikia pakloti granito trinkeles. Iki šiol nesutvarkyta ir Tiltų bei Turgaus gatvių sankryža. Joje akmenys nebus pakeisti, o tik sutvarkytos įkritusios vietos.
Vėl reikės leidimų
Tačiau bene nemaloniausia staigmena yra ta, kad sutvarkius ir atidarius Tiltų gatvę ja bus leista važiuoti tik lengvaisiais automobiliais, turinčiais leidimus.
A.Paulauskas teigė, kad savivaldybės buvo prašyta neleisti Tiltų gatve važiuoti sunkiasvorėms transporto priemonėms, tarp jų – ir miesto autobusams.
„Tokiu oru klotas grindinys nuo sunkiasvorio transporto gali išsiklaipyti“, – argumentavo A.Paulauskas.
Miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus teigė, kad klausimas dėl eismo Tiltų gatve tikrai bus svarstomas. Uždrausti čia važiuoti sunkiasvoriam transportui gali Saugaus eismo komisija.
„Yra žmonių, kurie nenori, kad Tiltų gatve apskritai kas nors važiuotų“, - tvirtino A.Šimkus.
Daugelis klaipėdiečių svajoja apie tai, kad sutvarkius šią gatvę nebereikės vargti spūstyse.
Dėl jos rekonstrukcijos 2,5 proc. buvo sumažintas reisų skaičius, todėl keleiviams tenka grūstis sausakimšuose autobusuose. Kol pagrindinė senamiesčio gatvė nebuvo uždaryta, vos 10-12 proc. miesto autobusų vairuotojų nuo grafiko nukrypdavo apie dvi minutes. Dabar šis rodiklis siekia 40-50 proc. Dėl kamščių Pilies gatvėje, į kurią plūstelėjo papildomas transporto srautas, nuo grafiko kartais atsiliekama ir 40 min.
Išaugus automobilių ir autobusų srautui šiemet Pilies gatvėje avaringumas padidėjo 86 proc.