DELFI primena, kad Aleksoto tilto kairįjį prietiltį investuota apie 15 milijonų litų. Anksčiau, norėdami įsukti į H. ir O. Minkovskių gatvę, pervažiavę tiltą sankryžoje vairuotojai turėjo pasukti į kairę.
Pagal naują tvarką eismas nukreipiamas į dešinę pusę leidžiantis naujuoju prietilčiu. H. ir O. Minkovskių gatvė pasiekiama pravažiavus po tiltu nutiesta gatve. Vairuotojai priversti sustoti prie dviejų šviesoforų. Piko metu čia nusidriekia automobilių eilės.
Savivaldybės patvirtintame detaliajame plane numatyta, kad nuo centro važiuojant link Aleksoto už tilto galima sukti į kairę, tačiau atidarius naująjį transporto mazgą to padaryti negalima.
"Detaliajame plane yra numatytas kairysis posūkis, tačiau techniniame projekte jo nebeliko", - piktinosi Kauno meras Andrius Kupčinskas.
Aleksoto tilto transporto mazgą suprojektavę "Kelprojekto" specialistai pripažįsta, kad naujasis mazgas neatitinka detaliajame plane numatytų eismo judėjimo krypčių.
"Kad uždraustas kairysis posūkis mes sužinojome tą dieną, kai mazgas buvo atidarytas. Mūsų nuomone, kol visa transporto sistema nėra įrengta reikia palikti kairįjį posūkį", - sakė Kauno vyriausiojo policijos komisariato Eismo priežiūros tarnybos viršininkas Alfonsas Tarasevičius.
Specialistai tikina, kad mazgas atidarytas gerokai per anksti ir reikėjo palaukti kol bus baigtas M. K. Čiurlionio tilto transporto mazgas ir atidaryta naujoji Marvelės gatvė.
Penktadienį atsakingų tarnybų atstovai vėl rinksis į posėdį ir ieškos būdų kaip spręsti susidariusią problemą. Manoma, kad jau netrukus eismas vėl bus perorganizuotas ir pervažiavus tiltą vėl bus leista sukti į kairę.