„Šiuo metu naudojame senovišką sistemą. Nelabai gerai, kad mes ją naudojame, nes sistema neatitinka darniųjų Europos standartų, dėl to mūsų jau prašė nebenaudoti“, – DELFI sakė „Lietuvos geležinkelių“ Geležinkelių infrastruktūros direkcijos Ryšių skyriaus viršininkas Laisvydas Rudžianskas.
Bendrovės „Nortel“ pranešime spaudai rašoma, kad pagal sutartį GSM-R radijo ryšio sistema bus įdiegta ilgesniame nei 1563 kilometrų ruože (beveik 88 proc. Lietuvos geležinkelių).
Tai pirmasis GSM-R sistemos diegimo projektas Baltijos šalyse. Projekto vykdymą iš dalies finansuos ES Sanglaudos fondas.
„Sukursime modernią ir visiškai patikimą bevielę geležinkelių komunikacijų sistemą. Ji bus taikoma greitaeigiams vietiniams bei tarptautiniams traukiniams“, – bendrovės pranešime spaudai cituojamas „Nortel“ Rytų Europos rinkos prezidentas Sorin Lupu.
Anot pranešimo, „Nortel“ yra sudariusi valstybines GSM-R diegimo sutartis su Austrija, Prancūzija, Vokietija ir Jungtine Karalyste, taip pat sutartis Alžyre, Kinijoje, Čekijoje, Italijoje, Indijoje, Slovakijoje, Ispanijoje, o nuo šiol ir Lietuvoje.