Jei Vilijampolės tiltas dėl remonto bus uždarytas, kaip planuota, kovo 1-ąją, nepasirūpinus, kaip šio bei gretimų miesto rajonų gyventojai pasieks Kauno centrą, chaosą gatvėse prognozuoja ne tik eismo priežiūros specialistai, bet ir kai kurie Kauno tarybos nariai. Tačiau miesto meras Andrius Kupčinskas sako: ne. Jokių atidėjimų negali būti, kitaip komunalininkai neskubės padaryti, kas priklauso, ir sugalvos vis atidėlioti avariniu seniai virtusio tilto remonto pradžią.

Kaip ELTA buvo pranešusi, kapitalinis Vilijampolės tilto (juo dabar intensyvaus eismo metu per valandą pravažiuoja apie 3400 automobilių) remontas mašinų srautus nukreips Varnių tiltu, kurio prieigas būtina paruošti smarkiai išaugsiančiam krūviui.

Šviesoforus turinčios pastatyti (vienintelė dalyvavo savivaldybės skelbtame konkurse ir jį laimėjo) bendrovės "Eismo juosta" direktorė Laima Visockienė tuoj po konkurso pranešė, jog kovo pirmąją jie dar nepradės veikti. Anot jos, visos su jų pastatymu susijusios procedūros ir darbai vėluoja dėl savivaldybės kaltės.

Su tokiais kaltinimais nenori sutikti savivaldybės administracijos direktorius Vygantas Gudėnas. „Verslininkė jau prieš konkursą žinojo, kokia užduotis jos laukia ir iki kada ją reikės įvykdyti,- sako direktorius. - Jei pasiskaičiavo, kad nespės, galėjo neiti į konkursą. Dabar laimėjo, gavo užduotį, gaus pajamas, bet sako: "Atleiskit, nespėju". Šitaip negalima daryti. Savivaldybė derinimus, kitus su tuo projektu susijusius darbus padarė nedelsdama".

Kauno viešosios policijos patrulių rinktinės vadas Remigijus Balandis nuogąstauja, jog laiku nepastačius šviesoforų ir uždarius tiltą, automobilių grūstys susidarys ties Panerių ir Varnių gatvėmis, Linkuvos ir Jurbarko gatvių sankryžoje bei kitose miesto vietose.

„Esu tos nuomonės, kad Vilijampolės tilto remontą turėtume pradėti gal dviem savaitėmis vėliau, kai tie šviesoforai atsiras, - teigia miesto tarybos narys Rimantas Didžgalvis. - Užtenka, jau pasimokėme prie Aleksoto tilto, kur chaosas tęsėsi ne vieną mėnesį. Manau, miesto gyventojų, vairuotojų interesai turėtų būti aukščiau už politikų ar valdininkų principus".

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją